Selasa, 28 Januari 2014

PANASS!! Akibat Terlalu Melampau Exco dan Ketua Pemuda Kedah Buat Laporan Polis! #HanyaDiKedah

Dari kiri Syed Hafiz (KP Alor Setar), Datuk Shaiful (KP Kedah), YB Dato Rawi (Exco), Marzuki (KP Langkawi) dan Shahrol (KP Kuala Kedah)

Nampaknya Exco Agama dan Ketua Pemuda UMNO negeri Kedah yang baru telah mula bertindak dengan membuat laporan polis keatas pemilik Tahfiz Amal yang kita sering dengar menyalahgunakan kanak-kanak.

Setelah diberi amaran berkali-kali oleh kerajaan negeri Kedah kepada pemilik pusat tahfiz amal (PTA) berhubung tindakan mereka mengeksploitasi kanak kanak untuk mengutip derma, Akhirnya Kerajaan negeri Kedah melalui Exco Yb Dato Md Rawi dan Pemuda Umno Kedah Datuk Shaiful membuat laporan polis terhadap PTA berkenaan.

Laporan Polis dibuat selepas Kerajaan negeri membuat keputusan bahawa pusat tahfiz amal berkenaan masih menjalankan aktiviti mengutip derma di seluruh pelusuk negeri dan pemilik PTA berkenaan merupakan pengasas ajaran sesat Azhar Wahab yang mengaku dirinya Raja Sakti.

Kita berharap dengan laporan polis terbabit, pihak polis boleh menjalankan siasatan dan bertindak keatas pemilik Tahfiz Amal tersebut.

Video kenyataan dari Yb Dato Rawi..

Tiada ulasan: