Ahad, 16 Mac 2014

HOT! Bila Tentera U.S Puji Pasukan Keselamatan Malaysia!! #PrayForMH370


Kalau kita baca media antarabangsa, sudah tentu ada yang condong kearah anti Malaysia. Biasa la, dari dulu lagi media antarabangsa tak sokong Malaysia.

Media antarabangsa ni sokong Anwar Ibrahim, mereka lebih suka Anwar sebab peliwat tu akan buka negara ini pada mereka dengan seluas-luasnya.

Kalau ada tentera luar atau pasukan keselamatan dari negara luar puji Malaysia pun, bukan depa nak siar. Sebab target depa hanya siar benda yang buruk pasal Malaysia. Tu saja!!

Baca bawah ni,

Klik untuk baca
Dua kapal pemusnah Tentera Laut Amerika Syarikat, Pinckney dan Kidd adalah antara berpuluh-puluh kapal laut yang terlibat dalam operasi mencari dan menyelamat pesawat MH370.

Kapal Pinckney telah terlibat dalam operasi itu sejak hari Ahad lalu manakala kapal Kidd menyertai kumpulan penyelamat pada hari Isnin.

Menurut jurucakap Armada Ketujuh, Tentera Laut Amerika Syarikat, Komander William Marks berkata, usaha yang dilakukan oleh pihak berkuasa Malaysia adalah satu kerja yang luar biasa. Ini kerana kawasan pencarian umpama sebuah papan 'chess' yang sangat besar.

Beliau turut memuji usaha kerajaan yang dilihat begitu terancang dan tersusun. Malangnya pesawat itu masih belum ditemui.

William juga menyatakan hasrat untuk memberi segala bantuan kepada Malaysia selagi pesawat malang itu belum ditemui.

Sehingga semalam, pihak kerajaan Malaysia telah melipat-gandakan usaha dan memperluaskan kawasan pencarian. Kerajaan juga memberitahu mereka sedang menunggu keputusan dari pakar tentang penemuan satu plot melalui rakaman radar di kawasan Teluk Andaman.

Kita bersangka baik dengan pujian US ini, jangan ada udang disebalik batu sudah la.



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah armada dimana jet pejuangnya yang mengiringi pesawat MH370 dilautan hindi dan seterusnya .....radar telah dibutakan dan semua sistem telah dipesongkan .

Tanpa Nama berkata...

Bila mh370 da jumpa and tahu punca.,gua yakin anwar akan hilang dr radar politik malaysia,kesan terakhir adalah air mani Anwar sedlm 4cm dlm lubang kentut Azizah.,