Rabu, 26 Mac 2014

HOT! Cina Dap Doakan Supaya PM Najib dan Penyokong BN Mati!! #MH370



Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa. Tapi kalau orang dah nak pijak kepala kita, takkan kita nak tengok saja?

Contoh macam si kafir harbi ni,


Translation dari Facebook Ng Teong yang mengecam PM dan semua anggota BN mati.

 Articlenya adalah berbunyi seperti berikut :

Ng Kok Teong (wakil DAP) menyatakan dia mewakili 130 juta Rakyat China untuk mengali kubur PM Najib dan Penyokong Parti BN, dan lapan belas keturunan semua penyokong BN.
Dia juga menyatakan hasratnya untuk mendoakan supaya PM Najib dan semua penyokong BN dan keluarganya mati dilanggar kereta. Sumber :- Taiping Mali

Betapa kurang ajarnya sekor kafir harbi ni, apakah tidak ada tindakan yang boleh diambil keatas kafir harbi ni? Tiada akta atau undang-undangkah yang boleh disabitkan? Takkan penguatkuasa nak tengok saja? Ini boleh mencetuskan perbalahan yang serius!!

Kalau takdak, kami nak pakat-pakat pijak dia seorang sikit! Kalau 3 juta orang UMNO pijak sorang sikit, nak tengok juga dia jadi macam mana!

McTheory:
ISA patut ditubuhkan semula.. 

24 ulasan:

ajai62 berkata...

Assalam Bro

Spesis BABI ni kalau terlepas kandang mengotorkan semua tempat yang dia lalu... Jawapannya 3 juta ahli BN pijak sikit-sikit kat BABI ni memang mamposlah... BiaDAP...

ajai62 berkata...

Assalam Bro

Spesis BABI ni kalau terlepas kandang mengotorkan semua tempat yang dia lalu... Jawapannya 3 juta ahli BN pijak sikit-sikit kat BABI ni memang mamposlah... BiaDAP...

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan jangan berdiam saja, tolonglah buat apa-apa undang supaya orang ramai tak sesuka hati mereka hentam orang, kami tak mahu semak fikiran dengan puak extremist macam ni, kami nak hidup aman dan tenteram, pi sana melayu kena , pi sini pun melayu kena, nageri ini siapa punya, kami seolah-olah duduk di negeri mereka pula.

Tanpa Nama berkata...

bila lagi kerajaan boleh bersabar perihal cina2 dinegara ini... berlembut sangat ngan kaum ni, ini lar akibatnya.

Tanpa Nama berkata...

Si Cina DAPig semakin berani menghina, mengutuk, memaki hamun Melayu dan Islam, hasil ajaran pemimpin PAS dan PKR...

Tanpa Nama berkata...

Extremist???

Kelakar lah saudara
Cuba baca blog ni...
Tgk bahasa korang kira memang nampak iman dan islamnya dalam diri korang tau.

Cermin diri...
Kalau kau perkauman orang pun perkauman.

Orang tak suka umno mudah aja.
Sebab korang tak tahu tadbir negara.
Hutang makin tinggi ketirisan menjadi2
Kroni makan duit itu aja.

Tak ada isu perkauman pun

Tanpa Nama berkata...

Kau tahu tadbir Negara..! Kira kau lebih tahu dari tuhan ( Allah s.w.t )
bagus....

Tanpa Nama berkata...

Kau tu yg bodo...sejak dari merdeka lgi BN perintah malaysia...kau dn keterunan kau pun dpt hidop dgn aman d bawah kerajaan BN ....bangsa dn keterunan yg x taw bersyukor ja jenis kau ni...

Tanpa Nama berkata...

Dato zahid hamidi mana.

Telor jantah dh ilang ke

Tanpa Nama berkata...

ada babi da berdngus kt sini...

Tanpa Nama berkata...

Hahahah aduh bn pegang amanah aja.
Hidup aman Selangor pun aman Kelantan pun aman Penang pun aman.

Ha aku tak faham,bab kata aku lebih tahu daripada tuhan tu?
Kira kau nak kata umno ni pilihan Tuhan ke?
Aduh ceteknya iman saudara.

Sejak merdeka lagi memerintah tapi pelik tiap kali pilihan raya merayu pulak tu berikanlah barisan sepenggal lagi untuk buktikan hahahaha tak ke pelik bunyinya.

Bila lah nak maju kalau masih kat takuk lama...
Asyik bersyukur pada umno itulah masalahnya.

Mana ada Allah suruh pilih umno...
Pandai2 aja korang ni melalut.

Pilih lah pemimpin islam...
Aku tanya lah apa pendapat kau negara islam tak amal hudud bukan takat tak amal siap tolak lagi...
Dan dimana islam nya pemimpin tu sedangkan isteri sendiri membuka aurat.

Islam bermula pada kita keluarga masyarakat dan negara.
Dalam,keluarga sendiri pun susah nak terapkan nilai islam.

Kan korang pejuang agama islam...
Ke kau pejuang umno saja?
Islam tolak tepi?
Apa hukum seorang pemimpin islam kata dia tak akan laksanakan hukum Allah.

Bab tadbir negara ni mudah aja bro tgk dari sudut ekonomi dan sosial negara.

Ekonomi pun out...
Sosial jangan kata lah asyik pekauman aja.

Orang tak suka umno bukan sebab melayu orang benci umno sebab tak pandai manage negara...
Bilalah korang nak faham.

Kalau nak bertekak pasal ekonomi anytime lah bro.. Takde masalah

Tanpa Nama berkata...

Sama ajalah korang...
Si kasim tu sorang puak umno pun tk bising mana perkasa.. Mana pekida semua hilang..

Melayu macam korang lah yang buat negara huru2 pencetus perkauman.

Baca tak Quran..

Firman Allah bermaksud:
"Hai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu di sisi Allah ialah orang yang paling bertakwa di antara kamu. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal".
Surah al.Hujurat (13)

Macam mana orang nak kenal islam kalau sikap macam ni.
Pelik sungguh...

Tak payah samseng sangat lah...
Kalau gaduh pun konfirm panggil geng hahahaha.
Udah2 lah tu jadi wira alam maya.

Kalau pejuang melayu...
Sila tinggal kan nama dan no phone insyallah akan sampai seseorang jumpa kau nanti.

Again tak payah berani belakang keybord.

Tanpa Nama berkata...

Jangan cakap saja mc..mana bukti mau sapu ini cina..bukan lagi mereka ini zimmi tp harbi..kasi langgar la..itu pemimpin melayu xda boleh harap la..berani,ajk melayu turun la..kita sapu itu cina..

abu bakar berkata...

Anon 503...sb Allah pilih Umno lee itu sb Pas tak dpt merintah hmpir stngah abad dah...Allah maha megetahui nawaitu ahlul Pas!!!

Tanpa Nama berkata...

Sedih lah komen lu abu bakar...

Pernah dengar istiraj???
Belajar pasal istiraj.

Kalau negara Yahudi serang Palestin adakah Allah memenangkan Yahudi dan Allah nak hapuskan islam?

Aduhhhh kenapa cetek sangat akal kau ni.

Sedih aku guna agama guna nama Allah utk halalkan semua perbuatan umno.

Kira Allah menghalal semua ketirisan,pemimpin umno ke?
Beli kondo semua tu kira Allah merestui ke?

Jangan taksub lah abu bakar...
Ingat kadang2 Allah bagi kita naik utk jatuhkan kita and Allah jatuhkan kita utk lihat iman kita dan berapa kita terus mengharap pada Allah...
Siapa kita nak istilahkan maksud sesuatu kejadian sesungguhnya Dia Maha Mengetahui.

Allah sokong Najib tolak hudud ke abu bakar just tanya aja...
Ini link Najib pemimpin agama islam tolak hudud
http://m.youtube.com/watch?v=sUMkCAXDQlM

Tanpa Nama berkata...

PAS tu betul2 ke nk laksanakan hukum allah?knp tk bergerak sndiri?knp mengharapkan DAP dan parti peliwat membantu?nmpk sgt nya nk menipu je lebih.Si nik aziz sanghip jual kalimah allah,bg kebenaran boleh aerobik dlm masjid,rasullullah di zaman kanak2 adalah sama mcm ko masa budak higusan lg,dan mcm2 fatwa mengarut dia bg,org yg tk cerdik ikut saja apa dia ckp walaupun salah

Aku rasa ko ni byk yg tk tau tetapi nk tunjuk lagak cilok data org lain.gentle amendanya kalau dah cabar org letak nama dan no phone dan ada org dtg cari?

Kita org umno dah tau muslihat pembangkang utk negara yg lebih kpd nk balas dendam dan bukannya nk tadbir negara sgt pun dan umno,bn pun ada kelemahan tp tk smpi lah nk jahanamkan islam dan melayu.

Amat rugi masih ada lg org yg malas nk berfikir tp cuma tau dgr dan terima bulat2 maklumat salah dr pemberi maklumat yg kurang matang.

Tanpa Nama berkata...

Lor cina nak sokong islam ke?

Tapi syukur sebab kesatuan dalam pakatan ada cina sanggup pakai baju kami mahu kepimpinan islam.

Umno perintah berpuluh tahun makin tolak hudud.

Adakah bergabung satu kesalahan?
Hehehehehe.
Semua perlu perancangan saudara.

Bn tak,hancur,melayu?
Hahahahaha
Kelakar konsert tu apa...
Islam tolak konsert halal.

Agak2 lah...
Anyway aku cuma pesan jangan berani dalam alam siber konon kat sini lah nak tunjuk pendekar.

Rileks sudah... Tunjukkan diri tu beriman.
Tak perlu mencarut pun kita boleh sampaikan apa kita nak.

Aisehhhh kerja ngan mca boleh?
Kenapa boleh padahal mca tolak hudud.
So apa beza dengan dap?

Wei now gabungan pakatan fokus pada keadaan negara wei...
Hudud tu cita2 tapi kene hold dulu.
Now,hapuskan umno pengkhianat negara.
Bukan umno parti tapi pemimpin yang dilantik tu semua tak boleh pakai.

Kau tahukan apa calon pemuda umno yg kalah tu kata?
Si said tu....

Kurang2 dia nampak...
Tak macam,korang membabi buta semua main sapu sokong.

Kau ni pemuda2 brim ke makan brim ye?
Takut tak makan kalau takde umno?

Contoh maklumat matang dari utusan ke?
Utusan yg kalah dalam zaman fitnah tu ke?
So mana maklumat matang yg kau maksudkan

Tanpa Nama berkata...

Tak payah melenting sangat...yang perkauman si cina wakil cina kafir sedunia ni.kalau dia tak perkauman dah lama dia mendoakan supaya org yg jatuh hukum mati dekat 157 ikhwanul muslimin kena langgar lori 21 keturunan....
Perkauman dia sangat jelas....
Yg bodoh...org yg sokong cina racist ni sebab benci umno....
Doakan juga..cina spesis ni...tak doakan dia pulak nanti 18 keturunan lepas dapat apa yg dihajat.

Tanpa Nama berkata...

Ingat kita ada syurga..sabar dengan iman...tak payah kalut2...
Cina harbi ni saja nak cucuk jarum...

Cuba pikir org malaysia pertama tuduh mh370 kena hijack pengganas islam?...umnokah?

Sekarang yg dok main isu pengganas ni cnn n fox news...

Umno memang jahat...
Tapi ada lg jahat yg kita ingat kawan...

Tanpa Nama berkata...

Aduh kau merepek apa memang pakatan semua doa yup termasuk dap jugak utk ikwanul muslimin...

Umno dan mca bila nak buat...
Sebab tu jangan baca utusan benda takkan diceritakan dalam utusan...

Now dia dah doakan pun so ada masalh jugak ke

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin tak ada kaliber pun... So dia cakap kene hijacked

Bukan kerajaan pun ada kata kebarangkalian tu ada ke cuma biasalah benda tu diumum lepas shopping di pavilion...

Oh time negara dalam krisis sempat lagi shopping bagus lah nak tenang jiwa mungkin.

Orang akan nampak jahat sebab kau benci...
Bukan sebab dia jahat.
Islam pun tak nampak cemerlang pasal ada lahabau guna nama islam and tunjuk samseng.

Balik lah pada ajaran sebenar...
Serious lah lagi jujur cina dari pemimpin umno kurang2 aku lepak dengan geng cina aku tak pernah dia kutuk kerajaan melayu yang dia kata... Ekonomi teruk and tak tahu jaga ekonomi.

Cina bukan benci umno sebab melayu kami dalam pakatan pun ada melayu...
Kami benci korang tak tahu tadbir negara...
Pemimpin sekarang bodoh nak mampus.
Cakap tak pakai otak...

Kau dpat tak ayam seringgit tu?
Ternyata kau bodoh dalam berbelanja... Pm aja yg bijak.

Nampak tak permainan pemimpin nak salahkan rakyat.
Dia aja bagus...
Sudah2 lah kene tipu saudara.

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan tidak mampu buat apa2 pada spesis komunis ini...
Tiada lagi undang2 pencegahan awal di malaysia ini...
Isa telah dihapuskan..
Klw nak balik Isa undi pakatan..jika pakatan menang..Isa akan di adakan semula spt yg di guna pakai singapura..
BN moron hapuskan Isa..kan dah huru hara malaysia ni..
Sebelom cakap kaji undang2 dulu la..

Tanpa Nama berkata...

Semua cakap berdegar2 tapi tak berani guna id masing2...butoh la puii

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong..betulkan yang biasa dan biasakan yang betul..jangan takut jika benar. Sumayyah sanggup terjun ke dalam api kerana menentang firaun. Kita? Jika benar islam tinggalkan segala kebodohan,kepalsuan,ketamakan dunia dan berpeganglah kepada jalan Allah. Salam..