Ahad, 16 Mac 2014

HOT! @MukhrizMahathir Ketuai Jentera Kedah GEGARkan #PRKKajang #Comeyfun



 Semalam jentera Kedah bersama Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri, turun padang untuk berjumpa dan bertemu dengan pengundi di sekitar PDM Sungai Kantan.

Diketuai oleh Dato Seri Mukhriz Mahathir bersama Exco Kerajaan negeri YB Dato Rawi, turut serta Dato Shaiful Hazizy, Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Kedah dan YB Mahadzir Adun Jeneri yang juga Naib Ketua Pemuda Kedah.

Ternyata jentera Kedah diterima oleh masyarakat di Sungai Kantan malah aura Dato Seri Mukhriz sendiri membawa semangat baru kepada jentera.

Tak percaya? Jom layan gambar..

Kata-kata semangat dan nasihat pada jentera

gembira nenek di sapa oleh DSMM

bersama anak-anak gayung Sungai Kantan

bersama jentera Wanita Kantan Permai

dengari aduan

ambil berat

Beramah walaupun lain sokongan

dekati penduduk

basuh kereta??

Layan orang muda

bersama waris penumpang pesawat MH370

walkabout untuk beramah dengan masyarakat di sekitar PDM

turut bersama Dato Md Said Ketua Cawangan Sungai Kantan

Tolak PKR!!

Bertemu jentera MCA


Bagi Mc, penerimaan masyarakat terhadap jentera Kedah amatlah bagus. Malah kita mempunyai keyakinan bahawa PDM Sungai Kantan akan menambah lagi majoriti, lebih dari PRU ke 13.

Susah-susah, dengar la apa kata Dato Seri Mukhriz sendiri,



Walaupun ramai kata untuk BN menang di Kajang agak susah, namun susah tak bererti tak mungkin kan?

Jika kita ikhlas dalam perjuangan, tumpu untuk bantu rakyat, insyallah Allah SWT menangkan kita di Kajang.

Ada puak sebelah sana kata, buat apa melayu nak undi cina, bagi Mc, baik pilih cina yang ketuanya melayu, dari pilih melayu yang jadi boneka cina!


5 ulasan:

mamaklayu berkata...

Bolehkah Abang Botak ni menawan hati org Kajang....Sungai Limau pun lingkup...apa dia nak auta di kajang sana...
Dulu sblm PRU13 bkn main auta kata pelabur dengan nilai pelaburan puluh-puluh juta dok tunggu nak masuk Kedah kalau BN menang...tp sampai la habuk pun tak nampak...yg nampak spot light dia sj...seorang yg nampak lembap dan mandom...tidak mewarisi bakat bapanya...

Tanpa Nama berkata...

Sorrylah mamak. hang tak tau ka puak PAS dah mati kutu la ni kat Kedah. Hampir semua isu dan masalah yang puak pas buat dulu dah dia selesaikan. aktiviti agama lebih hebat dari yang pas buat. setiap minggu ada kuliah di kediaman mb. pas pun tak mampu buat macam dia. kedah berselawat dia buat. pas tak mampu buat walaupun 5 tahun perintah. hang pi la cium bontot peliwat pujaan hampa tu.

tempeyek kacang berkata...

1:25
Nampaknya hang memang ketinggalan laa...tak tau apa2...kuliah kt mentaloon start zaman PAS lg ooiii...MB lg turut bg kuliah...mai abang botak...dia stop...suruh penganjur pindah p tang lain...ukir mall...bila orang hingaq baru dia tergedik-gedik panggey balik p mentaloon...
Apa masalah zaman PAS...apa yg dia setel...cuba habaq mai...ekonomi pun harap sambung projek zaman PAS saja...SADA 16 tingkat...Apartment kat Kancut...Aman Central...lombong bijih besi...pelabur baru di Kulim Hi-tech. Sikit habuk pun tak mintak duit kerajaan pusat...UMNO sampai la ni buat apa...abang botak bekas timbalan menteri pun tak buat apa lagi....

Tanpa Nama berkata...

pas tak payah berangan baguih..
mcm ayam telur sebijik riuh sekampong..

abu bakar berkata...

Memang hang trmpyek basi..apa dh jd projek Papua New Guienea yg juta juta tu...psai tk sebut?