Rabu, 14 Mei 2014

HOT!! Berikutan Sambutan Ceramah Hambar, Dap Terpaksa Sokong Hudud?



Pelik kenapa ceramah Dap kat Bukit Gelugor tak dapat sambutan? Ceramah Parti Komunis DAP di Bukit Gelugor oleh calon DAP merangkap anak kepada penentang Hudud No.1 di Malaysia hambar dan kurang mendapat perhatian.

Kenapa jadi macam tu? Adakah disebabkan isu-isu terbaru telah menyebabkan sokongan kepada Dap berkurangan?

Apa dah jadi ni? Tengok gambar dibawah, dua tempat yang berbeza.



Ceramah dibawah pun, menunjukan keadaan yang sama hambar. 


Mungkin kerana BN tidak meletakkan calonnya untuk bertanding menyebabkan suasana kempen sikit hambar dan tidak sepanas kebiasaan apabila ada pertandingan.

Berdasarkan maklumat dalaman parti DAP, jika peratusan keluar mengundi berkurangan daripada PRU13, sedikit sebanyak ia akan mempengaruhi keputusan majoriti undi. Diramalkan jika keadaan ini berlarutan sepanjang minggu berkempen, kemungkinan besar peratusan jumlah majoriti 42 ribu yang dimenangi sebelum ini akan berkurangan dan tidak mustahil perkara ini boleh berlaku.

Nasihat buat pengundi Bukit Gelugor, cukup-cukup la sudah bagi muka kat DAP. Inilah masanya kita tukar Ahli Parlimen baru dan calon Pas yang bertanding bebas boleh dijadikan pilihan yang agak sesuai.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sokong calun pas dan tegakkan hudud, hudud bukan kejam tapi mereka takut kerana mereka kaki maksiat dan bila ada hudud Negara lebih aman, ragut, fitnah, caci, menipu, merompak dan laian lain yang lebih kejam dapat di bendung dengan hudud, DAP tak suka hudud sebab rumah urut tak da, tempat pelacur tak da, tempat mabuk arak tak da, sampai masa orang islam pandang pada hudud yang banyak bagi kebaikan kepada ummah tak kira islam ke kafir ke,,tegakkan hudud untuk keamanan

Tanpa Nama berkata...

baru baru ni dalam blog ada budak cina kafir mainkan azan, ubah suai azan dengan menukar allah kepada kit siang, guan eng,sabu,,,entah apa lagi...so kita orang islam patut biarkan saja ugama di permainkan oleh cina kafir laknatullah...Jakim patut siasat..dan polis buat siasat..ini perkauman dan menghina ugama Islam

Tanpa Nama berkata...

Nak percaya ker dengan puak rasis nak buat hudud? Selama ni pun banyak pemimpin Dap yang hentam dan memburuk kan hudud. Orang islam jangan lah percaya kafir yang secara terang-terang menolak hudud dan menghalau Pas dari Pakatan. Pasal majority, entah-entah puak dapigs guna pati dari china....pengundi hantu!!!!

Tanpa Nama berkata...

yang paling pelik bila pas buat muka tak malu siap kata sapa tak sokong pas maka dia tak Islam.

seolah dalam dunia ni kena sokong pas je baru Islam..

pundek la weyyy

Tanpa Nama berkata...

Cinabeng tak pg dengar ceramah...buang masa keja bodoh...
undi tetap dap sampai mati..
tak caya....? Tungguuuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

Ya..betul..skrg orang sudah tak dengar ceramah..alam maya sahaja dpt maklumat..bukan ceramah melambangkan segalanya.masa undi,pangkah pakatan@dap@pas@pkr..

Tanpa Nama berkata...

Tak hot. Confirm DAP menang.

Tanpa Nama berkata...

sume punca dr nuar berahi-m
org sudah mula mempertikaikn agama islam....
tu liberalisme yg dibawa nuar berahi-m

bak kat karpal sndiri tahun 2009
"anwar had done much damage to the country! anwar harus BERTAUBAT!"

Tanpa Nama berkata...

Yang anuar tu satulah..yg pemimpin umno skrg perosak bangsa mcmn kita nk ajar?nk pangkah pas serabut,umno pun kacau..mana pilihan?

Tanpa Nama berkata...

Salam,,
Yang suka pi ceramah ni melayu. Ramai org pi dengar tak penting, yg undi tu penting. Dah bn tak tanding takut terlihat undi cina tak sokong bn. Lantak la.