User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Khamis, 12 Jun 2014

INFO!! Apa Ketua Polis Kedah Buat Tengah Jalan Tu?


Siapa sangka Ketua Polis Kedah, Datuk Ahmad Ibrahim yang berjaya menunjukkan kepimpinan melalui tauladan dengan baik.

Dalam gambar di atas, walaupun berjawatan tinggi Ahmad dirakam tidak kisah untuk mengambil tugas mengawal lalu lintas.

Difahamkan kesudiannya menjalankan tugas ini dilakukan ketika PDRM Kedah melakukan konvoi ke Lumut, Perak berhenti rehat di Plaza Tol Sg Dua Arah Selatan baru-baru ini.


Ahmad mula bertugas sebagai Ketua Polis Kedah sejak 16 Disember 2010 menggantikan Datuk Syed Ismail Syed Azizan.

Terbaik la Datuk.. contoh kepada anak-anak buah yang lebih sudu dari kuah!

12 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Kalau Ketua Polis baik, baguslah.

Tapi kalau duduk bawah pemerintahan yang tolak hudud, boleh jadi tak bagus.

Kalau dok bawah Pakatan. Confirm Polis jadi baik punye. Sapa rasuah mesti Polis tangkap.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha..si sakit da ssmpai..nk kata buta x..nk kata pekak pon tak....

Tanpa Nama berkata...



Tak tau ar. Agaknya itu yg dinamakan hidung tak mancung pipi tersorong2. Lagak orang nk jual ubat memang mcm tu.
Dok bawah pakatan keje polis dok sisat kes liwat tak habis2 ar jwbnyan
Kah kah kah. . .

Tanpa Nama berkata...

Tu lah puak2 pas ni x habis2 main isu hudud. Itu je la modal hampa. Lebihkan politik dari agama tu jadi mcm nie x tahu beza yg mana hukum islam dgn mainan politik.hukum hudud ni hampa la banyak main2 klu nak dekat pilihan raya baru kluaq isu hudud tp klu masa memerintah kedah n terengganu kenapa x buat. Hang takut BN ka takut Allah nie. Bodoh punya cakap.

Tanpa Nama berkata...

Tapi kalau nak bodo piang memang betul la tu...

Tanpa Nama berkata...

La ni yang tolak hudud bukan umno lagi, tapi anwar kakijuboq umno dah sokong lani, Awat puak pas bangang tak kutuk anwar dah kena beli ka?

McTheory berkata...

Teringgin pulak Mc nak kenai dengan tukang komen pro PR ni.. rasanya sahabat2 pro BN yg dok komen kat sini pun nak kenai jugak.

Siapa gerangan yang mempunyai otak sebegitu 'teruk' .. he he..

Tanpa Nama berkata...

Orang tua tua kata...Memang orang bodoh tak bolih diajak berunding..macam Pas dan penyokong penyokongnya..ish..ish..ish..kesiannya..memang kau orang ni masih lagi manusia pada fizikalnya tapi sebenar benarnya LEMBU

Tanpa Nama berkata...

Utk makluman..
hadi kata negara islam takdak dlm quran...
hadi sokong calon dap dyana utk tolak hudud pas...
apa mau pusing lg woiiii

Tanpa Nama berkata...

Mc, aku tgk semenjak dua menjak ni PR lepaskan sekor anjing depa masuk blog hang.. apa sbb ha? depa dengki panaihh kot tgk MB Kedah la steady dgn macam2 agenda utk Kedah..
jd mau takmau depa mesti jd iblis hasut dr celah2 ruang yg boleh..

elok jugak kalau hang bg kami kenai sapa dia macai-anjing belaan PR PASngok laknatullah sekoq tu yg rajinnya masuk sini.. 'iblis berlakon jd malaikat'...PASngok

McTheory berkata...

Jangan marah dia.. kita layan dia.. orang macam depa ni perlukan perhatian.

Kecik-kecik dulu tak dapat susu ibu.. sel-sel tak berkembang dan berhubung.

Kurang kasih sayang tuu..

Tanpa Nama berkata...

Pas x ambil rasuah tapi pas ambil sepandar mustapo je..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review