Rabu, 10 Mac 2010

SIRI KENAPA SAYA BENCI PAS!



Pada pembaca yang tidak sempat mengikuti siri kisah benar pengalaman para pemuda UMNO Kedah di zaman kegemilangan UMNO mempertahankan Kedah dan kisah buruk Pas yang menyebabkan dibenci Pas oleh rakyat dan ramai pemuda. Disini Mc menghimpunkan kisah ini sebagai bahan bacaan dan rujukan bagi menambah pengalaman dan ilmu mengenai kisah salah laku sesetengah ahli Pas untuk iktibar kita bersama.


Kenapa Saya Benci Pas siri 1



Kenapa Saya Benci Pas siri 2



Kenapa Saya Benci Pas siri 3



Kenapa Saya Benci Pas siri 4


Mc akan membongkar tingkah laku Pas dan pemimpinnya dari masa ke semasa. Semuanya untuk tatapan pembaca dan juga kepada ahlul dan penyokong Pas yang jumud, taksub, maksum dan bengong. Supaya otak mereka dapat berfungsi dan mengenal yang mana satu intan dan yang mana kaca!

MctHeory:
Bukan pendedahan untuk jatuhkan air muka Sesiapa. Cuma mendedahkan rupa sebenar Pas disebalik topeng Islamnya!

2 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

woohaaaa ...
huhuhuhu rilex2 bro

Manjung Mari berkata...

Aku sikit pun tak percaya artikel yg berbentuk rekaan penulis yg sudah kering otaknya ni.Aku rasa artikel ni kalau kau tulis dalam surat kabar pun org ketawakan kau sebab org ramai dapat menilai apa itu fakta dan yg mana pula fiksyen.Sori la,tapi kau memang takda bakat nak tulis skrip drama.

PAS FOR ALL