Ahad, 30 Mei 2010

ADUN LOMPAT! ANWAR CUBA PUSING CERITA?


Berita panas mengenai anwar mempunyai bukti bahawa adun lompat ditawarkan sejumlah wang dan kontrak, adalah rekaan anwar semata-mata. Bagi sesiapa yang tidak mengenali anwar, mungkin dia akan terpedaya akan kata-kata pembelit nombor 1 negara.

Sewaktu kongres PKR di Kota Bharu, anwar ada menyebut bahawa dia tahu ada dalang yang memberi wang dan kontrak kepada adun PKR yang mahu melompat parti. Dia juga mahu menyiasat terlebih dahulu sebelum memberikan bukti kepada media.

Itu kata anwar, untuk pengetahuan tuan-tuan, jika benar anwar mempunyai bukti kenapa adun PKR lompat parti, sewaktu kongres berlangsung, dia dah dedahkan dah. Teruk PKR kena taruk dengan pembahas kerana kes lompat ni. Bila anwar kata dia ada bukti, sekurang-kurangnya reda sikit keadaan. Dia bukan ada apa pun, dia kelentong saja.

Jenis mamak ceruk tok kun ni, kalau ada apa-apa sahih dia bising dah. Bila media soal, dia pusing kes VK Lingam, apa kena mengena VK Lingam dengan lompat parti? Jangan main pusing-pusing, nanti sendiri yang pening!

MctHeory:
Teruja tengok mat dan minah jenin nak pi Putrajaya!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO...KLU ADE ANTARA ANJING TGH BERKHALWAT DAN MAMAT SONGSANG TGH MELIWAT..AKU PLANGKUNG MAMAT SONGSANG TU DLU KEHKEHKEH