Selasa, 24 Ogos 2010

PANAS! BANYAK BETUL MUSANG BERBULU AYAM DALAM JAKIM!

Patutla JAKIM sekarang ni kelihatan amat lemah sekali. Kebanyakkan pegawai dan kakitangan atasan boleh dikatakan semuanya ahli dan penyokong Pas. Masalah besar jika ambil penyokong Pas ni bekerja, sebab mereka ni bukan nak bekerja sangat pun. Mereka ni lebih kepada berpolitik dari membuat kerja. Bila asyik berpolitik, kerjaya akan terganggu, tumpuan pada kerja juga akan terjejas.

Ada pulak yang beritahu Mc, 80 peratus kakitangan JAKIM adalah orang Pas. Sistem semasa nak temuduga juga berpilih, maknanya jika anda orang Pas. Semasa temuduga nanti confirm la senang dapat kerja kat JAKIM. Macam mana la tak ramai orang Pas dalam JAKIM jika pengarahnya pun penyokong kuat Pas. Nak baca klik sini.

Blog Sanggul Melayu pun ada cerita pasal penolong pengarah bahagian JAKIM yang terang-terang mengutuk Kerajaan BN didalam FaceBooknya (FB). Malah beliau berasa bangga dengan berbuat demikian. Nama sebenar beliau adalah Nor Hafizi bin Ab Rahim. Beliau merupakan Penolong Pengarah Bahagian Khariah, JAKIM. Tengok gambar dibawah, klik untuk besarkan lagi gambar.


Sudah jelas dan terbukti bahawa si Hafiz ni musang berbulu ayam dalam JAKIM. Kenapa la Menteri yang berkaitan tidak membuat pantauan keatas Jabatan Agama yang paling penting dalam Malaysia ni. Jangan disimpan orang macam ni lama-lama, ini adalah satu barah yang sedang merebak dalam kerajaan sekarang.

P/s: Terlalu ramai kakitangan kerajaan yang tidak tahu mengenang budi. Mereka perlu diajar!

MctHeory:
Gertak sikit orang macam ni. Jangan biarkan!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku cadangkan puak2 yg kerja gomen ni paling tidak jadi brkecualilah. Kalu tak setuju ngan gomen berhenti kerjalah.Jual minyak wangi ke, burger ke dll. Bkn setkt kat JAKIM je, kat kementerian2 lain kat PutraJaya pun sama, cuma sapanye keje nak monitor tu??

Tanpa Nama berkata...

Memang ramai pun, lebih-lebih lagi orang Kelantan. Buang je diorang ni, ganti dengan lepasan U yang ramai lagi nak keje dengan ikhlas untuk negara. Berropengkan ketayap, tapi hati busuk macam bangkai!

Tanpa Nama berkata...

bkn kat JAKIM je ramai org pas..kat semua kementerian ramai yg tak sokong kerajaan...apa yg kerajaan buat semua tak betul...

Tanpa Nama berkata...

tapi bulan cukup tau pulak ambil gaji bagi anak bini kedarah..aku sarankan orang2 mcm ni baik berhenti kerja dengan kerajaan bn. tunggu bila pr dah menang kelak apply la balik