Rabu, 20 Oktober 2010

PANAS! ANWAR BERBOHONG LAGI??!!


Dua tiga hari sebelum PM Najib bentangkan bajet, ada makhluk Allah ni dah keluarkan kenyataannya mengenai bajet yang akan dibentangkan oleh PM Najib. Dia cakap macam dia ni pandai segala-gala.

"Ada kemungkinan kita akan saksikan pilihan raya umum yang mengejut dan saya jangkakan pembentangan bajet esok adalah bajet pilihan raya,” katanya pada sidang akhbar di lobi parlimen


"BN kini terdesak menjelang pilihan raya kecil di Galas dan Batu Sapi. GST bukan rang undang-undang yang dirangka dengan baik dan penangguhan kali ini adalah kerana pilihan raya kecil dan kemungkinan diadakan pilihan raya mengejut,” katanya Sambung baca sini.

Tapi melihat kepada bajet yang dibentang oleh PM Najib dua hari lepas, apakah itu bajet pilihanraya? PM Najib siap berpesan bahawa ini bukan bajet saudagar mimpi yang menjual janji. Apa yang beliau tumpukan hanyalah kepada kemajuan ekonomi negara. Beliau mahukan ekonomi negara pesat membangun.

PM Najib tak seperti Anwar yang selalu gula2kan rakyat dengan janji manis dan janji kosong. Hinggakan janji pilihanraya ke 12 dulu pun masih tidak dapat dilaksanakan lagi oleh puak Pakatan haram.

Kalau nak berjanji pun biarla rasional, janganlah sampai kelihatan terdesak. Nampaknya anwar  tak sudah2 bohong kepada rakyat. Kata bajet pilihanraya, takkan bajet pilihanraya, PM Najib tak bagi bonus kot? Anwar memang suka membohong, Anwar dan membohong tu, umpama makan nasik tiap2 hari.

Kalau tanya Anwar, apa yang dia paling suka pasal bajet ni, dia mesti kata, dia gembira cukai import seluar dalam telah dihapuskan. Bolehla dia beli seluar dalam levi's banyak2 buat stok kat anak ikannya yang seterusnya.

P/s: Hishh.. ko ni Anwar.. asyik nak membohong je.. kenape?

Mctheory:
Sudah la meliwat, membohong pulak tu.. adehh laa..

1 ulasan:

Wake UP! berkata...

Anwar hanya pandai berbohong pada orang yang buta hati dan buta mata, tetapi kedajalannya tidak buta di mata Tun Dr Mahathir Mohamad yang telah disumpah dan dimaki kerana mendedahkan kegiatan liwat Anwar.