Rabu, 20 Oktober 2010

PANAS!! PATUTKAH DAP DIPANGGIL KAFIR HARBI?? Rasanya Patut tak?


Apa itu kafir harbi? Kafir Harbi ialah kafir atau orang bukan Islam yang tidak layak dan tidak boleh dibuat kawan. Malah jika berkawan, akan memudaratkan diri, agama dan bangsa kita. Apakah Dap ada kaitan dengan definisi yang dikaitkan dengan kafir harbi? Mari kita lihat.

1. Pernahkah Dap membunuh orang Melayu Islam? jawapanya Ya.. semasa rusuhan kaum, siapa yang mengepalai kumpulan gelap cina untuk berperang dengan kaum melayu? Malah berapa ramai orang melayu dibunuh oleh mereka. Polis dan tentera juga tidak terkecuali menjadi mangsa kejam puak kafir harbi ni.


2. Pernahkah Dap merampas tanah Melayu? Walaupun perlakuan merampas tanah tidak dilakukan secara nyata, tapi permainan politik dan cara pemerintahan di Perak (sebelum ini) dan pemerintahan di Pulau Pinang sekarang, jelas meminggirkan kaum melayu. Malahan tanah, rumah, tapak perniagaan dan gerai tepi jalan (hanya hak orang melayu) sudah pun diroboh. Apakah ini tindakan yang mulia?


3. Pernahkah Dap menganggu gugat atau meroboh tempat Ibadat kita? Jawapannya pernah, mula2 dulu Dap pernah memperjuangankan untuk larangan Azan di Masjid. Kemudian, surau disimbah cat merah. Paling baru ialah, menceroboh tempat ibadat kita dengan tujuan politik sambil direstui oleh puak lembu Pas.


4. Pernahkah Dap mencuri wang orang melayu? Dap tak pernah mencuri wang orang melayu. Cuma kaum mereka ini sering tidak puas hati dengan apa yang mereka ada. Mereka saban hari menanti peluang untuk merampas hak istimewa kita dengan mempertikaikan hak kita. Kenapa kita boleh, dan kenapa mereka tak boleh.


5. Pernahkah Dap menganggu gugat hak raja2? Nak tahu hak raja2 kena gugat ke tidak, cubalah bagi pemimpin Dap memerintah negara. Mc yakin Malaysia akan jadi negara Republik selepas Dap atau Pakatan Haram jadi PM.


6. Pernahkah Dap menghapuskan hukum Agama? Buat apa Dap nak hapuskan hukum agama? Kerana mereka tak ada kena mengena dengan undang2 syariah. Tapi apa yang Dap buat ialah, menganggu hak keistimewaan Islam di Malaysia dengan menuntut hak keistimewaan perkataan Allah dan perkataan lain, yang selama ini jelas milik ekslusif orang Islam di Malaysia.


7. Dap juga dalam sistem ekonominya, menyuburkan kembali kawasan2 hiburan. Lihatlah di P.Pinang dan Selangor sekarang, betapa banyaknya kedai minuman keras, pub dan club yang mereka buka. Di Selangor, dekat Petaling Jaya saja, sudah ada beratus Club baru dibuka.


8. Dap juga menyuburkan masalah sosial dikalangan remaja kita. Mereka jelas mengamalkan seks rambang apabila membela rakan2 mereka yang berkaitan dengan masalah seks. Apa orang akan kata nanti? Pemimpin boleh buat, takkan kita tak boleh.. betul tak?

Banyak lagi perkara yang boleh Mc senaraikan disini, tapi cukuplah setakat ini. Itu pun dah boleh ditafsirkan Dap menjadi KAFIR HARBI. Senarai yang Mc buat ni bagi menjawab balik satu blog pembangkang yang bingai dan banggang menjilat Dap. Tak payah Mc nak link ke blog tu, pandai2 cari sendiri. (Mc taknak tolong promote blog tu pulak)

Ada kafir yang boleh kita buat kawan, iaitu kafir zimmi yang baik dan wajib dibuat sahabat. Samalah macam pemgabungan UMNO, MIC, MCA dan Gerakan. Mengabungkan antara kaum dan berbeza agama demi mentadbir dan mengekalkan keamanan sejagat. Walaupun mereka kadang2 naik tocang, tapi kita pun kena bertimbang rasa.

Dari cap kapal layar hinggalah ke cap dacing, rasanya hak kita tetap kita pertahankan. Jangan kita jadi macam geng sebelah sana, hingga sanggup mengadaikan apa saja demi untuk berkuasa. Malah saban hari Mc nak muntah baca blog pencacai Pas membela Dap. Jilat wehh.. jilat laa... Betul lah kata orang.. dulu Pas takbirrr.. sekarang Takee birrr... he he he.. Hudud tah kena mana..

P/s: Pungkoq tak basuh Dap jugak yang depa sedap jilat... heh..

Mctheory:
Pas kan anjing Dap.. opss.. lupa pulak...

Tiada ulasan: