Rabu, 20 Oktober 2010

GEMPAR!! PAS SANGGUP SOKONG ANWAR WALAUPUN TAHU ANWAR PELIWAT!!


Serentak dengan cabaran Ezam yang mahu Pas berjumpa dulu dengan Saiful, sebelum menghukumnya. Ada blog yang bangkit membela Anwar dan menghentam Ezam. Semestinya blog dari kalangan pro Pas ni, adalah 'belaan' Anwar yang mahu menutup kemaluan Anwar yang semakin terbuka. Baca petikan artikel yang Mc berikan ini. Kemudian nilaikan!..

Terima kasih kepada Ezam yang berbuat begitu! Untuk mendapat bukti yang jelas beliau harus berbuat begitu. Kalau itulah yang berlaku maka jawatan senator yang diperolehi hari ini adalah hasil kesanggupan beliau melakukan kerja-kerja diluar kebiasaan dilakukan doktor itu, mengobek lubang dubur? Saya kata begitu kerana Ezam tidak hanya boleh mempercayai apa yang dikatakan oleh pembacuh kopi itu semata-mata tanpa beliau sendiri kena mengobek dan melihatnya. Mungkin dia sudah melaksanakan kerja maha penting itu maka itu beliau percayai apa yang didakwa.


Apabila Ezam menyuruh Pas berjumpa dengan pembacuh kopi, Ezam seolah tidak memahami rentak atau bahasa politik. Pas menyokong Anwar dari dulu hingga kini bukan kerana Anwar bersih atau tidak. Itu soal peribadi Anwar. Kalau Pas hendak mengambil kira kekotoran manusia politik Pas yang Islam seperti fahaman Ezam itu tidak harus menyokong sesiapa saja, hatta ahlinya sendiri. Nak sambung baca klik sini.

Bila baca ayat dalam perenggan yang kedua, baru kita tahu apa matlamat Pas yang sebenarnya. Sebuah parti yang KONONnya memperjuangkan Islam, kemudian menyokong seorang Muslim yang mempunyai masalah peribadi yang suka meliwat. Malah muslim yang Pas sokong ni, Pas mahu jadikan beliau sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Apakah dalam Islam, meliwat tu tak berdosa? Sedangkan Rasullulah menentang keras kaum peliwat, hingga tidak mengaku mereka itu umatnya. Tapi golongan yang kononnya mengaku bijak pandai Islam di Malaysia, bermati-matian, berguling-guling atas jalan semata-mata mahu mempertahankan seorang peliwat tegar supaya menjadi Perdana Menteri. Apa kejadahnya semua ni??

Patut la Pas sanggup bersama Dap semata2 hanya mahu berkuasa. Pas ketepikan negara Islam, ketepikan hudud semata2 kerjasamanya bersama Dap. Sekiranya Pas diizinkan berkuasa nanti, apa pulak yang Pas nak buang demi Dap? Kopiah dan serban pun tercabut agaknya.

Rosak teruk nampaknya pemimpin atasan puak Pas sekarang, apakah kerosakkan akhlak puak Pas ni diketahui oleh pemimpin diperingkat bawahan? Rasanya tak kot, kalau sampai berita pun, puak ni akan kata, tu semua fitnah UMNO.

Bagusla kalau Pas sudah membuka pekung mereka yang busuk tu. Mereka sendiri mengakui, sanggup berpemimpinkan peliwat. Walau mereka tahu Anwar meliwat, tetapi mereka tetap mahu menyokong Anwar kerana kuasa dan wang. Apakah ini ajaran Agama Islam sebenar? Apakah ini gaya pemerintah Islam yang dibangga-banggakan? Fikirla sendiri...

P/s: Nasi kangkang apakah yang Anwar berikan pada Pas, hingga jadi benggap macam ni??

Mctheory:
Pas ..Peliwat didahulukan.. Islam diketepikan...

2 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

BPN perlu cabar JAKIM buat khutbah Jumaat pasal dosa meliwat, jgn asyik isu buang bayi, berzina...jer. Takut ke JAKIM, takut khutbah pasal meliwat ni akan menganggu perbicaraan Anwar jubur? Takut Anwar Jubur saman Jakim? Adakah dalam JAKIM ada yg pro Anwar jubur sehingga isu khutbah berkaitan liwat tak pernah disentuh?, adakah liwat hanya hak eksklusif Anwar? kita bukan nak cerita pasal kegiatan liwat Anwar dalam khutbah Jumaat tapi kenapa perlu fuckatan terasa? sapa boleh jawab ?

a s a m berkata...

aku suka idea ko tu Megat..rasanya belum pernah lagi aku dengar khutbah jumaat cerita pasal dosa meliwat..baguihh baguihh