Jumaat, 5 November 2010

ATAS KEKALAHAN PUAK PEMBANGKANG DI GALAS DAN BATU SAPI, 'BERSIH' SEDIA NAK BUAT KACAU!!

muka sengal ala ubi kayu

Maklumat ni Mc baru terima dari kawan Mc di pihak pembangkang. Sememangnya semua ini sudah dalam jangkaan Mc. Mereka sudah bersedia dengan rancangan apabila menghadapi kekalahan. Bermula dengan tuduhan kertas undi kosong terhadap SPR, kemudian menuduh UMNO rasuah pengundi hinggalah membawa ke pengundi hantu, semua ini hanyala penutup topeng malu kepada kekalahan mereka di Galas dan Batu Sapi.

Sesungguhnya haram2 jadah ini tidak pernah mahu mengaku mereka kalah akibat dari kesilapan dan kebodohan mereka sendiri. Dengan mengunakan nama BERSIH bertopengkan sebuat pertubuhan, mereka kononnya mahu meminta kerajaan menwujudkan satu badan suruhjaya yang bersih untuk mengantikan SPR yang ada sekarang.

Kononnya SPR yang ada kini berat sebelah kepada Pembangkang. Perhimpunan puak2 lahanat ini akan diadakan Pada,

Tarikh : 10 November 2010 (Rabu)
Masa : 8.30 mlm. – 10.30 mlm.
Tempat : Dewan Sivik PJ, Jalan Yong Shook Lin, Petaling Jaya.

Perhimpunan ini adalah permulaan rancangan untuk mengadakan demotrasi besar-besar di ibu negara.

Satu soalan Mc nak tanya, apakah semua ini untuk rakyat, atau diri sendiri? BERSIH ni wakili siapa sebenarnya? Setahu Mc, orang2 kuat dalam BERSIH ni hanyalah Mat Sabu dan beberapa orang parti pembangkang yang lain. Mat Sabu sendiri pun tak bersih, macam mana nak bersihkan orang lain.

Bersihkan ketua umum Pakatan Haram dulu, si Anwar tu dari kes liwat, lepas tu baru fikir macam mana nak bersihkan kerajaan dan SPR. Bagi Mc, SPR sudah melakukan yang terbaik, tiada berat sebelah. Malah kadang2 nampak seperti SPR lebihkan puak Pakatan dari BN.

Mengaku sajalah bahawa kamu semua kalah disebabkan rakyat sudah muak dan jelak dengan perangai huduh puak pembangkang. Mengaku sajalah kamu kalah disebabkan perangai samseng puak pembangkang yang tidak pernah sudah. Mengaku sajalah bahawa kamu kalah disebabkan ideologi dan fantasi yang kamu ciptakan untuk kerajaan sudah tidak dipercayai lagi oleh rakyat.

Mengaku sajalah..

BERSIH sendiri pun tak bersih, macam mana nak bersihkan orang lain?

P/s: Kita patut hantar wakil ke perhimpunan tu, untuk buat perhimpunan sama didepan dewan mereka, apa macam, ok tak? Tanya hisyam rais, berapa kali dia liwat kunyit jambu muda dia, bersih tak? heh..

Mctheory:
Kalau nak betul2 bersih.. meh kami nak tunjukkan macam mana, ada berani ke?

7 ulasan:

Cina DAPig BANGSAT berkata...

Sokong kita buat demo lawan BERSIH.

Ini semua sebenarnya kerja parti bangsat RACIST DAP yang memperkudakan MELAYU!

Tanpa Nama berkata...

BANGKAI BERSIH NI.. BODO.. NAK HURU HARAKAN MALAYSIA LAH TU BANGSAT.. AKU ISTIHAR PERANG KEPADA PUAK JUAK NI BABI...

Tanpa Nama berkata...

Tangkap ketuanya Mat Sabu dan yang lain bawah ISA. Mana dia Hishamudin ambikilah tindakan kat melayu bodoh ni. Tengok gambar dia orang pun dah naik menyampah inikan pulak nak tengok dia orang buat hura hara pada perhimpunan bersish haram jadah tu. Apa kata kalau kita pakat ramai2 pergi dengan puak pro kerajaan menentang puak bersih ni.

megat berkata...

menteri KDN yg ada skrg ini perlu ditukarkan dgn kadar segera, Noh Omar ataupun bekas KPN musa hasan akan memberikan impak yg lebih dinamik kpd KDN.

Tanpa Nama berkata...

yg peliknya.. kalau pihak PR ni menang, diorang diam plak. Xde kata apa pun... puji pun x. Kalau kalah, mcm2 di katanya...
Apalagi... pihak kita pun kumpullah orang wat demo juga... hahaha.

Tanpa Nama berkata...

Rasanya kita perlu bangkit menentang puak2 ni .. sebenarnya puak macam ni rasa tidak ada orang yang berani tentang diorang terutama sekali rakyat sendiri .. yang nampak tentang puak polis2 je .. so kali ni biar rakyat yang tentang Bersih yela macam mana Bersih nak jadi juara rakyat kalau rakyat gak yang tentang. Macam Datuk Seri Najib bagitau kat PBB biarkan suara sederhana yang bersuara bukannya suara ekstrim ...

Tanpa Nama berkata...

Nk bersih org len psl apa. Kasi bersih diri sendiri dlu. Otak dah kotor penuh ngan mcm2 dakyah, fitnah, khabr angin, janji kosong dan memcm benda x spatutnya kt otak. Tu yg jd benak tu!

p/s Xkira sesaper, otak mau slalu bersih dr suma tu.