Rabu, 4 Mei 2011

KASI PANAS!! ROGOL BUDAK OKU!! SATU CONTOH USTAZ MEE SEGERA CIPTAAN PAS!!

Buang la serban tu Ustaz..
"Seorang guru agama dijatuhi hukuman penjara sembilan tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini, semalam, selepas mengaku bersalah melakukan seks luar tabii dan mencabul kehormatan anak tirinya di Kampung Bakong Jalan Paloh, di sini, pada Disember tahun lalu.


Hakim Zainal Abidin Kamaruddin menjatuhkan hukuman itu terhadap Ramli Ibrahim, 66, yang berasal dari kampung sama, selepas dia mengaku bersalah atas dua pertuduhan mengikut Seksyen 377 C Kanun Keseksaan kerana melakukan seks luar tabii dan Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul.


Tertuduh yang memakai serban serta berjubah putih dan tidak diwakili peguam kelihatan tenang ketika hakim menjatuhkan hukuman penjara sembilan tahun bagi kesalahan melakukan persetubuhan luar tabii dan tiga tahun bagi kesalahan mencabul.


Zainal Abidin memerintahkan hukuman berjalan serentak bermula tarikh tertuduh ditangkap iaitu pada 4 Januari lalu.


Mengikut fakta kes, tertuduh didakwa masuk ke bilik anak tirinya berusia 44 tahun yang juga orang kurang upaya (OKU) di rumah berkenaan dan bertindak menggosok badan mangsa, meramas buah dada dan meraba kemaluan mangsa antara jam 12 hingga 7 pagi pada 15 Disember lalu.


Tertuduh yang pernah mempunyai empat isteri dan tujuh anak juga didakwa memasukkan kemaluannya ke dalam mulut mangsa yang cacat pendengaran dan bisu secara paksa." sumber sini

Masyallah.. apa nak jadi dengan mangkuk berserban ni. Menjatuhkan imej orang berserban saja. Ini salah satu contoh dimana, setiap orang yang berwatak seperti ustaz ini tidak semua boleh dipercayai. Cuba siasat, setakat mana pengetahuan agamanya. Setakat serban saja besar, puak singh pun ada pakai serban lagi besar.

Kebanyakkan orang yang dok mengaku alim (ustaz kononnya), boleh dok baca dua tiga kerat ayat Al-Quran, terus mengaku diri Ustaz. Orang-orang macam ni yang selalu dok menjahanamkan agama. Lepas tu buat tafsiran Quran ikut suka hati bapak dia. Macam mana Islam di Malaysia tak berpecah.

Bini dah ada empat pun dok puluh cari lain. Patutnya hukum bunuh saja orang macam ni. Tak layak jadi manusia!

P/s: ni jenih spesis Anwar la ni..

McTheory:
Pas parti Ajaran sesat!!

8 ulasan:

Khairul berkata...

Nie lah contoh terbaekk bagaimana bukan maksumnya orang PAS dan PKR..diaorang nie mcm terlindung dari segala dosa jer...

diaorang ada napsu jugak, kontrak bagi kat kengkawan jugak..say NO to PAS ..

Pstt...betolke osama idup lagi lawati http://iklanekamalaysia.blogspot.com/

Awanama berkata...

Ini adalah hasil dari iklan2 ubat kuat yg dipaparkan di HARAKAH!
Salah siapa? Yg membaca ke? Yg tunjukkan ke?
Bersama2lah PAS menanggung dosanya kerana bersubahat!
Melayu mudah lupa ..............

Awanama berkata...

Nak puaskan nafsu pergi Haatyaai mcm2 ada. tutoh la sepuas2nya lebai haprak. Setan bertopengkan serban.

Awanama berkata...

Aku dah lama tak percaya geng2 Lebai mangkuk ni, Lebai lebai lebai lambat lepa apa pun dia tibai. lebai lebai lebai memang kuat makan cibai.

Awanama berkata...

org mcm ni ada hati nak buat hukum hudud...kalu ditanya kenapa ustaz tibai anak sendiri...dia akan jawab sebab umno tak nak wat hukum hudud lah...pasal tu dia berani.. babi punya ustaz..kau patuty direjam sampai mampus bersama2 dgn n ajis, hadi and the geng

Awanama berkata...

Lebai PUKI......

PAS = Puki Anak sendiri Sumbat..
Lol betul

Awanama berkata...

nasib baik anak dia "vegetarian" kalau tak kena gigit pelir Lebai PUKI tu

Awanama berkata...

Babi pye lebai.