Ahad, 12 Jun 2011

PANAS!! MUSLIMUT PAS SURUH USTAZ KAZIM MASUK DAP??


Nampaknya puak Pas ni dah tak berapa nak betul dah. Mereka membenci UMNO dan menyanjung Dap umpama Dap ini kiblat baru bagi mereka. baca petikan cerita dibawah,

Dalam kes terbaharu dikatakan Ustaz Kazim telah dibuang daripada parti Pas kerana tidak menyokong kerajaan DAP. Setelah isu ini hangat diperbualkan datanglah seorang muslimat Pas menghampiri Ustaz Kazim lalu bertanya, "betul ke Ustaz sudah dibuang daripada Pas"?. Jawab Ustaz Kazim, "saya tidak pernah masuk parti Pas pun, bagaimana Pas hendak buang saya"


Muslimat Pas terus bertanya lagi Ustaz nak masuk UMNO ker". Jawab Ustaz Kazim secara berseloroh," Saya tak nak masuk UMNO tapi saya akan masuk DAP". Muaslimat pun berkata,"kalau macam tu saya sokong Ustaz masuk DAP asalkan jangan masuk UMNO"


Cerita diatas adalah cerita benar yang keluar daripada mulut Ustaz Kazim sendiri dan boleh kita simpulkan bahawa ahli-ahli Pas memang sudah terpesong jauh sehingga sanggup berkiblatkan DAP.

Sambung baca SINI

Kenapa agaknya mereka ni tak sedar-sedar bahawa Dap hanya baik didepan dan busuk dibelakangnya. Mereka bukannya ikhlas nak bantu melayu Islam di Malaysia. Mereka ini wujud dengan tujuan, dan bergabung pun atas tujuan. Dap takkan berkawan dengan Pas jika mereka tidak mempunyai sebarang untung.

Kaum cina takkan buat kerja yang takdak untung, lebih-lebih lagi cina Dap.

Peribahasa kaum cina: wa suap u satu gula, wa suap u satu taik, lu marah, wa suap lagi satu gula, kemudian suap lagi taik, kemudian lu mati sebab makan taik! (maksudnya, buat kerja kena sabar dan slow-slow, lama-lama pasti akan ada hasil).


McTheory:
dalam bahasa lebih tepat, bunuh Melayu dengan cara pelahan-lahan.. ada faham?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS bertuankan DAP dah sekarang