Jumaat, 5 Ogos 2011

AWAS!! TIGA PATI YANG TERLEPAS!! TANGKAP SAMA ADA HIDUP ATAU MATI!

sekadar hiasan..

Awas tiga ekor pendatang haram yang terlepas.

Perhatikan kod tempat lahir mereka berkod 71.





Portal banggang Malaysiakini menafsirkan kod 71 sebagai pendatang asing. Atau kod untuk PATI. Namun sebenarnya kod 71 ialah kod untuk penduduk Malaysia yang lahir diluar negara. Lihatlah betapa bodoh dan bebalnya portal penghasut rakyat Malaysia ini.

Sebenarnya Mc agak terlepas mengenai isu JPN dan SPR yang kecoh mengenai fitnah portal Malaysiakini pada kad pengenalan Misbah yang dikatakan diubah dari status PR ke status MYkad hanya mengambil masa 4 jam sahaja. Sedangkan ia satu fitnah dan cerita sebenarnya ada di SINI. Lihatlah betapa jahatnya puak Pakatan Haram Rakyat yang kerap kali melakukan fitnah dah memburuk-burukan kerajaan Malaysia.

Sampai bila agaknya puak ini akan meneruskan fitnah bertali arus. Semua kes yang berbangkit kebelakangan ini hanyalah kes yang direka cipta oleh mereka sendiri untuk burukkan kerajaan Malaysia. Kes Suhardi yang mati berkali-kali, Mat Sabu jatuh motor dilanggar tah apa yang melanggar tah, kini kes Misbah yang dikatakan tipu dan banyak kes lain yang hanya direkayasa untuk memburukkan kerajaan Malaysia sekarang.

Inikah golongan pembangkang yang berkualiti? Inikah golongan yang mahu mengantikan kempimpinan negara sekarang? Jadi pembangkang pun lingkup, macam mana nak jadi pemerintah? Ada berani ka?

McTheory:
Bulan yang mulia pun boleh buat fitnah ka? tera-tera..

2 ulasan:

C L J berkata...

Sekumpulan pemimpin yang bercelaru pribadinya diangkat tampu ampu oleh media yang tiada ethika dan tanggong jawab. Itulah mereka yang meredah laluan nak jadi pemimpin negara. Relakah kita.

Quantum Metal Consultant berkata...

Mereka sedar cuma bagi mereka, sebaran yang merosakan reputasi SPR dan kerajaan perlu berterusan bagi menghalalkan tindakan BERSIH.

Kerosakkan yang mereka lakukan untuk meyakinkan ahli dan penyokong dalam keadaan semasa kredibiliti kerajaan dalam menguruskan isu snagat lemah.