Khamis, 4 Ogos 2011

PANAS!! AZMIN NAK BUKAK PARTI BARU??



Setelah terdedah mengenai status warganegara yang mempunyai nombor misteri 71 didalam MyKadnya.., Azmin Ali dikhabarkan akan menubuhkan satu parti Politik baru bagi memperjuangkan kepentingan semua PR di Malaysia..

Antara nama yang dicadangkan untuk parti tersebut ialah PARTI MISMAH.. Ini sempena memperingati dan memberi penghormatan kepada wanita yang berjaya membongkarkan isu kod misteri 71..

Selain Azmin.., Saifuddin dan juga Zuraidah Ampang juga bakal menjadi tunggak utama Parti MISMAH tersebut.

Sudah tentu Azmin bakal dinobatkan sebagai Presiden Parti.. Manakala Saifuddin sebagai Timbalan dan Zuraidah sebagai De Facto parti..

Menurut sumber yang dekat dengan Saifuddin, parti baru itu akan menggunakan lambang tongkang untuk melambangkan keperitan warga asing yang mahu berkerja di negara ini..

Dan matlamat perjuangan parti Mismah itu adalah bagi mendapatkan taraf kerakyatan kepada seramai mungkin warga PR di Malaysia melalui medium politik...

So, bagi sesiapa yang hendak menyertai parti Mismah ini.., dia haruslah memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan iaitu mestilah Pendatang Tanpa Izin ataupun PERNAH berstatus sebegitu..

Bangsa tak menjadi hal kerana Parti Mismah terbuka kepada semua warga Bangladesh, Myanmar, Vietnam, Indonesia, Nepal dan juga lain-lain...

Sumber cerita Mc ambil kat SINI. he he..

McTheory:
Azmin memang pak lawak dalam PKR laa.. ha ha ha..

Tiada ulasan: