Khamis, 29 September 2011

KASI PANAS!! Isu Hina Johor! Lim Guan Eng, KANTOI Besar!!


Pembelit pembohong macam Guan Eng ni cakap apa pun dah tak boleh pakai. Banyak bohong dari betul. Dulu masa isu Mat Sabu 'claim' kemalangan akibat BERSIH pun dia membelit cerita sampai orang dah bosan nak tanya. Ni pasal isu hina Johor pulak.

Mc ni orang luar, bukan orang Johor. Dah 1 tahun Mc dok kat Johor ni cari makan, cari rezeki. Rasanya alhamdullilah, tak pernah pulak Mc kena culik. Penghinaan sebegini, amat berat bagi rakyat Johor menelannya. Mc tahu, semangat Johorean ni kuat, cuma taknak tunjuk saja.

Apa kata disebabkan Guan Eng ni, pembesar Dap, orang Johor tak kira, cina, melayu atau india. Sama-sama sepakat untuk kasi ajar itu Dap. TOLAK DAP! Takkan orang dah baling taik pun, kita nak bagi salam lagi? Ajar la sikit!

Setahu Mc, jenayah paling hebat semuanya dikawasan Dap pegang! Almaklumlah.. bapa, tokwan segala kejahatan, mesti la lingkup kawasan tu.

McTheory:
depa bela kongsi gelap, lagi mau kata orang jahat!

1 ulasan:

kutoOobambOo / ericoanaci berkata...

yg sokong2

baca entry
http://kutooobamboo.blogspot.com/2011/09/lim-guan-eng-kasik-sumpah-7-keturunan.html