Khamis, 10 November 2011

KONTROVERSI!! MB Kedah Ustaz Azizan Kaki Pukul Bini??



Tergamam juga bila Mc baca cerita ni pada satu blog yang diberi nama Kedah Senget. Nampak gaya blog ini bukan blog pro UMNO. Namun pendedahan yang blog ni lakukan amat tragik. Baca artikel dibawah,

Azizan sering menengking, memaki . memukul dan menampar isterinya sebelum bergelar Toh Puan (kak Faiqah). Lebih dari 10 kali, kak Faiqah lari dari rumah untuk meyelamatkan diri atau mendapat rawatan. Pernah kak Faiqah berlindung di rumah Allahyarham Ustaz Fadzil Nor selama 3 hari. Kadang kadang lari kerumah saudara di Lorong Keriang, Alor Setar dan kerap juga ke rumah Mad Daud Alor Gelenggang. Kak Faiqah ada juga lari balik ke Bangi tampa pengtahuan DIA. Nasib baik masa itu Azizan ada balucinya (Mad Daud), yang siap siaga kemana saja mencari dan memujuk kak Faiqah. Mad Daud terpaksa membawa baju kak Faiqah dan paku kerumah Tuan Guru Haji Jusuh Pendang minta dijampi untuk memulih kak Faiqah. Masa itu, Azizan masih pakai Tok Guru .

Pernah kak Faiqah kerumah Allahyarham Ustaz Azhari A Razak, menyatakan beliau lebih senang jika Azizan melepaskan beliau. “ saya tak ingin nak jadi isteri MB”, ujar kak Faiqah penuh kesal. Azizan masa itu pun, masa Allahyarham Ustaz Fadzil masih ada, sudah bercadang dan beria ia mencanang mau jadi MB.


Kak Faiqah terlalu tertekan dengan sikap Azizan sehingga pernah memohon diceraikan di Mahkamah Syari’ah Alor Setar dan dibicarakan. Azizan juga tergamak mendakwa kak Faiqah, main kayu tiga..dengan bekas S/U kerja PAS Jerai. Sedangkan bekas S/U kerja inilah tempat kak Faiqah mengadu tak puas hatinya terhadap Azizan. Beliau juga menjadi tukang masak kepada anak anak Azizan bila kak Faiqah lari.

AZIZAN DAN ISTERI KE 2.

Ustazah Shamsiah, dibawa balik ke Kedah setelah kak Faiqah berkeras tak mau lagi tinggal di Padang Lumat. Kesian ustazah, beliau terpaksa mengambil 1 minggu MC selepas ditampar dan ditendang oleh Azizan. Ekoran dari itu ustazah Shamsiah bercadang untuk menceritakan hal Azizan kepada UMNO dan mendedah perangai Azizan kepada media massa. Nasib menyebelahi PAS. ustazah membatalkan hasratnya selepas ditenang dan dipujuk oleh Dr Hamdan Khalib (sekarang EXCO).

Tindakkan Azizan memukul dan menengking isteri berlanjutan hingga selepas bergelar Dato’ Seri. Tok siak masjid Pekan Guar Chempedak terpaksa memujuk ustazah supaya jangan tidur dalam masjid……. bahaya… dan meminta ustazah tidur di dalam kereka spectra dia dalam kawasan masjid. Ustazah bawa diri, tinggal anak….mungkin Dato’ Seri buat hal lama.

Boleh sambung baca SINI

Tragik betul cerita ni. Mula-mula Mc pun agak kurang percaya, tapi bila tanya dua tiga orang yang kenal rapat dengan Ustaz ni. Mereka sendiri pun mengaku memang Ustaz ni 'cenggeih' sikit. Tapi agak-agak la, takkan la sampai balun bini teruk macam tu. Sabar Ustaz.. sabar.. bawa mengucap..


McTheory:
Astafirullahhallazim.. apakah pukul bini adalah kewajipan baru orang Pas?

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah ahli agama PAS. Saya kira semua yang mewakili PAS adalah dari gulungan ulama yang ego, tamak, sadist, desperado, dll.

Tanpa Nama berkata...

Yang sorang tu suka tibai depan , tibai belakang,semua lubang dia nak sapu.Yang ni pun sama,tapi dia baik sikit lah. Dia tibai bini dia saja.

kak rosmah ku sayang berkata...

hahahah....ada jugak lawak camni...dah la morg x baca sgt blog ni....hahahhahha...terbatuk I sebab gelak sangat...hahahhahah

Tanpa Nama berkata...

alaa pencacai PAS laknat yg buat blog nk jatuhkan MB Azizan ni pun sbb kes Azizan duk baik dgn UMNO ja

Mmglah Azizan ni cengei..tp bukan tu sebab depa PAS nak pejatuh Azizan tp sbb bangsa PAS laknat ni bangsa seterus dunia akhirat dgn UMNO..
bg depa sapa baik dgn UMNO adalah musuh depa sampai ke liang lahad..ini i'tikad PAS laknatullah

kalaulah Azizan tu bodoh mcm Nizar Berok..buat kerj gila dan bodoh dgn DAP..langgar UMNO cukup2.. lepas tu bg kroni2 PAS PKR DAP makan kenyang2 hasil balak..tender.....then Azizan akan dijulang mcm PAHLAWAN MERONG MAHAWANGSA

puak2 PAS ni perangai mcm bangkai..aku duk di Kg org PAS.. perangai mcm NAJIS

sekor lagi kaki bebai kuat NIK NAJIS..tu bangkai tua laknat yg banyak merosakkan minda2 umat Islam!!