Jumaat, 20 Januari 2012

EKSKLUSIF!! Pendedahan Berapi, Pas Kedah Kantoi Lagi!! #SaveKedah

Nampaknya kes Selamatkan Madrasah Salihiah ni menjadi semakin panass.. panass berapi. Kalau tak percaya, sila baca dengan teliti dan fahamkan apa yang cuba Mc sampaikan, di samping melihat kepada dokumen-dokumen yang Mc lampirkan bersama.




Anda tahu dokumen apa di atas? Tak tahu? Itu dokumen pengambilalihan tanah dari pemaju cina kapir harbi dari Penang tu. Itu tarikh penjualan Tanah Wakaf kepada pemaju. Tengok tarikh tu betul-betul.. 9 JUN 2011

Ini dokumen yang lengkap.. carian pada Tanah Wakaf..

Takpa rilek dulu.. maknanya.. tanah tu bertukar tangan pada  tarikh 9 JUN 2011.. Ingat tarikh tu betul-betul. MAIK menjualkan tanah wakaf khas milik madrasah Salihiah pada 9 JUN 2011.

Tengok dokumen kat bawah pulak!


warna kuning fatwa pertama, warna merah fatwa kedua


Haa.. ini adalah dokumen rasmi pindaan fatwa pertama dari Jabatan Mufti Kedah. Fatwa pertama Jabatan Mufti tidak membenarkan Tanah Wakaf diambil alih oleh pemaju untuk membangunkan kompleks membeli belah.

Namun selepas beberapa ketika, Jabatan Mufti mengeluarkan fatwa kedua dengan membenarkan Tanah Wakaf itu di jual. Fatwa kedua di buat pada tarikh 4 JULAI 2011. Apa tarikh fatwa kedua? yaa 4 JULAI 2011!!

Ini bermakna MAIK jual dulu tanah Wakaf Madrasah Salihiah kepada pemaju pada tarikh 9 JUN 2011. Kemudian Jabatan Mufti memberikan fatwa kedua untuk membenarkan penjualan pada tarikh 4 JULAI 2011.

Sedangkan fatwa pertama pada 21 Jun 2010 tidak benarkan tanah wakaf dijual.

Di sini anda nampak tak dimana penyelewengan dan salahgunakuasa berlaku?

Kerajaan Pas Kedah kata, MUFTI membenarkan tanah wakaf khas itu dijual berdasarkan fatwa, (juga berdasarkan kebijaksanaan dan lebih arif tentang Islam). Sedangkan hakikatnya tanah itu telah pun DIJUAL dahulu kepada pemaju, sebelum MUFTI Kedah mengeluarkan fatwa kedua untuk membenarkan tanah wakaf dijual.

Apakah ada individu tertentu cuba mempengaruhi Jabatan MUFTI? Sehingga Jabatan Mufit terpaksa mengeluarkan fatwa kedua untuk membenarkan tanah wakaf Madrasah Salihiah di jual?

Tanah yang tidak boleh dijual, diHALALkan oleh pihak tertentu dengan mengunakan kuasa AGAMA bagi menghalalkan yang HARAM!!

Sebelum terlupa, siapa agaknya exco yang pegang portfolio Hal Ehwal Agama Kedah? hmm..




McTheory:
Ini baru satu.. ada lagi nak meletup nihhhh..

12 ulasan:

Awanama berkata...

Pas Kedah haram jadah!! mempergunakan Islam. Mufti pun sama.

Awanama berkata...

apakah ini satu lagi penipuan umngok? sial betui umngok!

Awanama berkata...

Org baru nak belajar menipu, kalau ya pun tipu lah bab lain. Hal tanah wakaf yang bersabit dengan agama pun hangpa nak tipu? Hangpa ni tak berapa cerdik... sama dengan tanpa 9:05 dah ada bukti pun nak kata UMNO tipu lagi, Buta ka apa? Tapi puak ni dah kena sumpah. Orang semua tak betul..depa saja yang betul Piraaaaaaaaahhhh.

Awanama berkata...

PAS KEDAH TELAH MELAKUKAN SATU KESILAPAN YANG BESAR DALAM BAB ISU MADRASAH SALIHIAH INI....

BAGAIMANAKAH TANAH WAKAF KHAS INI TELAH DIJUAL DAH PUN...BARU LAH PUAK PEMAJU NI ..TERHEGEH HEGEH...PI MELUTUT DEPAN MUFTI ..TOLONGLAH DATO USTAD....UBAHLAH FATWA...KALAU TIDAK KAMI SEMUA KENA PI JAHANAM...

LEPAS TU...DEPA SEMUA PUN KANTOI JUGAK .......SEMUA PEHAK YANG TERLIBAT ..........

ITULAH ........BAK KATA P RAMLEE...


ITULAH.......SANDIWARAAAAAAAA DUNIAAAAAAAAAA.

TANAH WAKAF SAH TELAH DIGADAI KEPADA PEMAJU YANG BERAGAMA KAFIR

Awanama berkata...

KENAPAKAH ORANG AGAMA PUN TELAH MEMBUAT SESUATU YANG DILUAR DUGAAN?

ITULAH YANG DISEBUT

NAHI MUNGKAR AMAR MUNGKAR....

SLOGAN SIAPA INI? TEPUK DADA TANYALAH MAIK......DAN LULUSAN AL AZHAR.....

Awanama berkata...

org kedah kena ambil tahu siapa exco ugama puak puak pas termasuk azizan mb kayu tahu rizab melayu dan tanah wakaf masih banyak dan senang untuk menjual nya kepada tauke tauke untuk di majukan kerajaan BN simpan rizab rizab dan tanah wakaf untuk org islam dan melayu dan tak bolih di kacau dan diganggu gugat tanah tanah tsb jawabpan nya puak puak ni tahu mereka akan bungkus pru 13 dengan itu mereka akan bagi susah kerajaan bn mengambil alih kuasa di kedah dan tak payah kerja sampai mati.

Awanama berkata...

mampuihlah PAS..mampuihlah PAS..mampuihlah PAS.. dan mampuihlah ada sekor ANJING PAS yg komen kt atas..

mampuih lah PAS laknatullah..
doa2 org yg PAS ainaya pasti Allah makhbul segera..tunggulah kehancuran PAS Laknatullah!!

Awanama berkata...

WALAU APA PUN.... AKU TETAP BENCI UMNO...PERGI JAHANAM LA UMNO... MAMPOS LA UMNO!!!

Awanama berkata...

alaaa... ini semua penipuan blogger umno, semua dokumen tu boleh buat... sapa nak percaya blogger taik kucing macam kau???

Awanama berkata...

UMNO dah lama dah dok bantai tanah wakaf..bantai duit zakat... jangan la dok spin cerita pula, hang saman la mufti kalau hang yakin hang betui.., BODOH PUNYA ORANG!!

Awanama berkata...

Teruknya PAS hanya Allah yang tahu. Yang PAS tahu hanya jual tanah. Patutlah DAP sayang sangat dgn PAS ni.

Awanama berkata...

Yang kata umngok tu perlu berfikiran rasional dan menilai fakta secara profesional.