Khamis, 1 Mac 2012

PANASS!! Berita TERBARU dari dalam Pas Kedah!!


Nampak gaya masalah Pas Kedah tidak akan selesai. Walaupun Phahrolrazi bukan lagi exco, namun beliau mengunakan pengaruhnya untuk menghancurkan Pas Kedah dari dalam. Beliau menwujudkan kem baru untuk menentang Ustaz Azizan. Berbekalkan sokongan dari dewan Ulamak dan Pas Kuala Kedah. Phahrolrazi tidak teragak-agak untuk 'membunuh' Ustaz Azizan dari terus menjadi Menteri Besar Kedah.

Mc pun terkejut dengan perkembangan terbaru ini. Phahrolrazi bersama penyokongnya akan menghuru-harakan jentera pilihanraya Pas Kedah. Mereka bertekad, sanggup membiarkan Pas Kedah kalah, dari Kedah terus di tangan Azizan.


Apa sudah jadi Pas?? Kami orang UMNO pun pening kepala tengok hangpa gaduh kali ni. Kami ingat akan diberikan tentangan sengit pada PRU nanti, tapi nampaknya, Pas nak bagi UMNO menang mudah. Dengar kata kumpulan Phahrolrazi sudah pergi berjumpa dengan Amiruddin untuk meminta sokongan.

Phahrolrazi meluaskan pengaruh dan sokongan demi untuk menjatuhkan ustaz Azizan. Orang Pas sendiri kata, kali ni memang dah tak boleh buat apa dah. Pas Kedah akan hancur disebabkan ada pemimpin Pas yang tamak dan gila kuasa. Masalah peribadi dibawa menjadi masalah negeri. Memang tak profesional langsung para pemimpin Pas.

Kami orang UMNO Kedah, hanya menyaksikan apa pula yang akan berlaku selepas ini. Pergaduhan diantara Phahrolrazi dan Azizah memang menjanjikan sandiwara baru dalam dunia politik Pas.

Dulu orang Pas dok kata UMNO gila kuasa. Bila depa perintah pulak, masalah yang sama akan terjadi pada puak depa pulak.

Kita tengok la lama mana Pas Kedah boleh perintah negeri Kedah. Rasanya takdan sampai PRU pun depa dah bertabur dah kot. Mana boleh tahan kalau asas tak kukuh. Puak lain dok pertahan puncak, ada pulak puak lain yang dok gali lubang suruh jatuh. Rasanya, benda lebih senang jatuh dari naik.

jaga-jaga la Azizan, Phahrolrazi ada PLAN baru nak pelingkup hang tu..

Pada yang belum baca, betapa kecohnya di sidang media Phahrolrazi, boleh baca kat SINI

McTheory:
Kali ni depa gaduh, tak kaver-kaver dah.. perang teruih!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

disarankan azizan bersamalah dgn umno sebab dok ada dlm pas aku rasa lagi sial...
tikam menikam dari belakang terlampau dashyat...

kemaruk kuasa baik buka kepiah tu...

bt malu jer la razi nie...

pejuang hamas...

AnaQarbana berkata...

Projek UMNO kot tak pejatoh Kerajaan Islam Kedah...UMNO berjaya meracuni pemikiran serta minda pahrolrazi and the gang.....PAS kena Ingat...UMNO lebih-lebih lagi kena ingat, jangan sampai yang yang di kejar tak dapat yang di kendong bertaburan dah lah....

Tanpa Nama berkata...

Ana,
Kerajaan Islam Kedah???.
Pelahap tanah wakaf madrasah.
Jual tanah kerajaan kpd Kapiaq
Lulus projek Memorial Cina Kulim
Nak roboh Masjid Nagore
Nak roboh Pusat Dakwah
Kerajaan ISLAM Kedah????????
Ana awat hang piang sangat...
Pakrolrozi kata Azizan sokong UMNO..
Hang kata Pakrolrozi UMNO beli..
Hang penin kot?
Hang ni kalau bawa kereta..dok pusing kat round about saja, tak tau simpang mana nak keluar...takkan nak perabih minyak dok pusing round about je...jangan ganggu lalulintas cek no?

Brahim Nyior berkata...

Detik perbalahan ini bukan mainan pihak luar, sebaliknya oleh tangan PAS sendiri.

Azizan bukan 'berperang' dengan lawan yang berlainan kem, tapi warna lebai dan jiwanya sama.

Kalau selepas ini juga UMNO dipersalahkan, tak tahulah. Sudah terang lagi bersuluh, PAS kini mengalami krisis keyakinan dalam pelbagai 'kem' yang wujud sejak golongan Anwarinas menguasai barisan kepemimpinannya dan sekaligus menolak pimpinan lama.

hangkedee berkata...

Pas bunyi Islam.tapi bila pok nik sebut tak sama kelate.Itu sebab paling asas.Klau kita pergi lebih jauh.Pas ini tak ada pendirian/prinsip.Hanyut umpama buih ikut ikutan.logiknya kenapa ikut Umno berkawan dengan kafir nanti kamu kafir."Amant Hj.Hadi".Yang jelas dan sedis mereka umpama
hamba abdi sebelum jahiliah sanggup tidur atas jalan menentang raja Melayu kerna big Boss Dapig laknatullah.Over my dead body.kapal sinki.kalau nak negara Islam.

Itu lah parti buih Islam.kan lebih baik buat party tupper ware.Tak semuanya di gadaikan kepada kafir harbi.