Ahad, 8 April 2012

TUDIAA!! Tarian Tiang SEKSI Kini Di Pulau Pinang??



Nampaknya, Regim Dap di Pulau Pinang semakin maju. Apabila kebanyakkan pub dan club kat Pulau Pinang sudah mencapai tahap setaraf Thailand dengan kewujudan penari tiang. Baca pendedahan dari blog GBP.

GPB menerima beberapa satu email yang dihantar mengenai aksi tarian seksi menggunakan tiang di sebuah PUB terkenal di P.Pinang . Menurut pengirim tersebut , penari terbabit adalah dari negara China ( China Doll) . Lebih menarik sekali , pub terbabit di dalam Parlimen Permatang Pauh !


Hebat betul negeri regim DAP ..di pub pun sudah menyajikan aksi panas tarian tiang . Anwar mesti suka punya sebab yang menari itu pun China Doll ..hahaha

Fuyoo.. seksi tu..

sempoi tu...turun kepala dulu pun ada ....

Fuhh.. dulu kita ingat kat Selangor dan Thailand saja yang ada penari tiang ni. Rupanya disebabkan kebebasan kerajaan Pakatan Haram dan Dap. Kini ia merebak ke Pulau Pinang. Hmm.. bila pulak 'benda' ni nak merebak ke Kedah pulak?



McTheory:
Teringin juga nak tengok kerajaan ISLE Pas Kedah dok menari tiang! he he..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nauzubillah,di manakah PAS dalam perkara ini? Eh...........aku lupa negara Islam tidak ada disebut dalam Al-Quran (kata Hadi Awang). PAS memang sudah diperkudakan oleh DAPig. Apa tidaknya waktu bulan posa tahun lepas Azizan mengeluarkan arahan waktu hiburan dipendekkan pada bulan posa. DAPig berdehem sikit Azizan dah mula mengelabah...........lalu ditarik balik arahan. Memang sah PAS adalah Parti Ajaran Songsang yang sanggup menjadi kuda kepada DAPig. Sedar-sedarlah wahai pengikut PAS. Syurga yang dijanjikan Nik Ajis sudah hilang ditelan kabus DAPig.