Khamis, 10 Mei 2012

EKSKLUSIF!! Isu Panas ni Boleh Buat Azizan Pencen Lebih Awal!! #saveKedah



Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak hari ini mengakui yuran pengajian di Kolej Universiti Insaniah (Kuin) yang dimiliki kerajaan negeri, akan dinaikkan bermula Julai ini.
Azizan yang juga Pengerusi Kuin bagaimanapun menyatakan tidak tahu jumlah kenaikan tersebut, tetapi hanya membabitkan pelajar baru yang mendaftar Julai ini bagi menampung kos pentadbiran kolej.

"Kita telah maklumkan tentang kenaikan yuran ini dan kita tidak akan ganggu pelajar lama walaupun kita mengalami kerugian," katanya kepada pemberita selepas menghadiri perhimpunan bulanan kerajaan negeri di Wisma Darulaman di sini.

Tahniah Mc ucapkan kepada geng Pakatan Haram yang mahu PTPTN di mansuhkan. Apabila KUIN dengan segala hormatnya menaikkan lagi yuran pengajian.

Mana satu yang betul ni.. sana nak minta free, kat sini dok bagi mahal lagi. Puak Pakatan Haram ni memang tak boleh pakai, hari ni cakap lain, esok cakap lain. Kat bawah ni ada video sempoi punya Ustaz Kama BANTAI kerajaan Pas Kedah yang cakap tak serupa bikin ni!!


Buh lagi Ustaz.. buh.. puak perut hijau ni mana tau rasa malu. Silap-silap kes KUIN ni pun depa kata konspirasi UMNO. he he he.. bangang sungguh!

Nak baca cerita PANAS pasal KUIN lagi boleh klik kat SINI


McTheory:
Rosak habis la Kedah dapat kat puak ni... umpama beruk dapat bunga!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://adikwak.blogspot.com/