Isnin, 28 Januari 2013

PANASS!! Komen Ustaz Nasha Selepas Beliau di gugurkan dari Majlis Syura Pas!


Tentu kita tertanya-tanya apa komen dari Ustaz Nasha setelah beliau digugurkan dari majlis syura Pas. Satu jawatankuasa tertinggi parti Pas.

Baca komen beliau,

Terima kasih semua rakan rakan saya.Saya menerima ratusan sms,email dan panggilan talipon.Sehingga disaat saya hantar sms ini saya masih belum menerima sebarang surat menyatakan perlucutan jawatan tersebut.

Walau apa pun,perjuangan untuk mendaulatkan Islam mesti diteruskan,berjawatan atau tidak. Jawatan tersebut adalah lantikan Parti, bukan pilihan saya, jika Parti ambil kembali jawatan itu, itu adalah hak Parti.

Cuma setakat ini saya hanya tahu tentang pemecatan tersebut melalui media dan tidak melalui saluran rasmi Parti.Berorganisasi hanya lah wadah tetapi berpegang pada prinsip adalah satu tuntutan. Saya akan terus berikan sumbangan terbaik kepada mana mana pihak yang ingin mendaulatkan Islam.

Nasharudin Mat Isa

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Takbir ustaz nasha.

Tanpa Nama berkata...

oleh kerana PAS nih flip-flop yang mengatakan "berita gembira" itu dibiar disimpan lama, ada kah mungkin PAS hanya mengeluarkan berita ugutan untuk Ustz Nasha? blogger disebelah sama sedang memberikan keburukan Ustz Nasha dan saya tidak nampak sebarang bukti yang mengatakan Ustz Nasha dipecat majlis syura. mungkin saya terlepas pandang akan buktinya.

Tanpa Nama berkata...

ustaz nasha cuba2lah berjinak2 dengan PKR.macamana setuju tak.

Tanpa Nama berkata...

politik ni macam2 la,kadang2 sanggup letak islam kat longkang n lobang jamban

harap pimpinan islam dalam negara kita insaf dan kembali kepada alquran dan sunnah


poly
taik

Tanpa Nama berkata...

politik ni macam2 la,kadang2 sanggup letak islam kat longkang n lobang jamban

harap pimpinan islam dalam negara kita insaf dan kembali kepada alquran dan sunnah


poly
taik