Selasa, 29 Januari 2013

PANASS!! Pendedahan Nik Nazmi, Aidil Zafuan Bersekedudukan Dengan Girlfriendnya?



BERITA yang sedang hangat di laman Twitter malam ini, kekasih kepada pemain bolasepak negara yang sedang bermain di Liga Portugal, Nazmi Faiz Mansor telah 'disailang' oleh seseorang yang juga dalam bidang bolasepak.

Gadis manis berasal dari Kelantan, Tengku Fiella dikatakan kini mempunyai hubungan intim dengan pemain bolasepak kebangsaan yang juga bekas suami kepada pelakon Rita Rudaini - Aidil Zafuan.




Berita ini kecoh selepas Nazmi Faiz meluahkan perasaan di akaun Twitter miliknya.. - Media-PjO

Mc siarkan berita ini disebabkan terkilan dengan tingkah laku Aidil yang dikatakan bersekedudukan dengan perempuan yang bernama Tengku Fiela.

Sudahla merampas GF rakan, hidupnya pula tak serupa orang Islam. Ketika kita menyambut maulidur rasul, ada pula orang yang berparti sampai pagi bergelimpangan dengan minuman keras dan maksiat.

Aidil Zafuan perlu memperjelaskan semua ini, kerana beliau adalah seorang Ikon Bola Sepak yang terkenal dinegara kita. Jika benar beliau berkelakuan seperti zaman jahilliah, Mc harap pihak Johor DT melakukan sesuatu. Walaupun ia peribadi, namun ia melibatkan imej bola sepak dinegara kita.

McTheory:
Nampak sangat Islam hanya pada IC!!

3 ulasan:

yan berkata...

Perhh!! Moga bahagia hidup kalian

Tanpa Nama berkata...

Yang betina tu gatal ... Tak cukup 1 batang cari yang lain... Entah2 dag berapa batang dah dapat ... Harap muka lawa... Ingat muka boleh kekal sampai mati keeee...

Tanpa Nama berkata...

minah kelate mmg camtu..masa blm kawin bf ramai..test saiz kut..bila kawin 1thn cerai..tak puas kut..kawin lagi..ni tengku ape..keturunan raja yg ujung2 tak dpt elaun da kut..haha