Selasa, 23 April 2013

TUDIAA!! Sebab Banner, Pas Kedah Dah Mula Rasa Nak Kalah? #TukarKedah #SaveKedah

Ustaz.. nuu UMNO dok serang nuu.. ishh dia boleh tidoq!

Kat bawah ni adalah sidang media Pas yang dibuat oleh Zamri Ibrahim Setiausaha JPN (Jabatan Pilihanraya Negeri) Kedah. Bersama dengan Zulkifli Yahaya, sahabat baik Mc yang merangkap Urusetia Penerangan Pas Kedah, Ketua Blogger Pas Kedah dan juga penulis haramkah.

Kalau dulu, semasa BN menjadi Kerajaan Negeri Kedah, Pas dan Pakatan Haram Kedah memenuhi ruang bandar Alor Setar dengan banner-banner kutuk Kerajaan BN Kedah dan Pusat. Namun kita tak ambil tindakan untuk membuat banner terbabit, cuma kita lawan balik dengan banner kita.

Tapi bila kita buat cara depa buat kat kita balik, tau pula depa mengelupoq. ishh ishh ishh.. Apahal ni bro? Sudah takut ka? Lihatlah betapa takutnya Pas Kedah! Tengok video kat bawah ni.


Apabila mereka sudah rasa betapa nikmatnya berkuasa. Mereka sudah takut untuk hilang jawatan, dan buat apa saja demi menyelamatkan kuasa mereka.

Tu laa.. masa rakyat bagi mandat jadi Kerajaan Negeri, bukan nak buat kerja elok-elok. Dok perosak lagi ada la. Sekarang ni, dengan banner pun takut. Takut hilang kuasa la tu. he he..

P/s: Zul Ya kan tokey banner, suh la dia cetak lawan balikk.. apa raa.. ha ha ha..

McTheory:
Pulang Paku Buah Keras..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mc sejak bila hg kwn dgn zul ya?

Tanpa Nama berkata...

Amanah.. amanah... bukan kecik anak bang zan. terbawak ka?

Tanpa Nama berkata...

Aku doa setiap mlm moga PAS kalah teruk di Kedah dn seluruh negara. Insya Allah AMinn!

AKu xredho dgn perbuatan PAS merosakkan Kedah, menjatuhkan Islam, tipu hidup2 pasal HUDUD.. jual Aqidah, jilat kaki zina, liwat, pembuat2 maksiat. last UMNO dgnukan sbg alat nk bohong ahli PAS.

PAS laknatullah!

Tanpa Nama berkata...

Aku orang PAS.. aku nak cakap Alahmdulillah.. terima kasih,, pahala orang yang mengata semua akan pergi kepada orang yang di kata. bukan 1 tapi semua. Alhamdulillah...

Tanpa Nama berkata...

Typo Error : **Alhamdulillah.. terima kasih,,