Jumaat, 17 Mei 2013

PANASS!! Individu Ini Bakal Merubah Keadaan Pasukan Bola Sepak Kedah! #HanyaDiKedah


Mula-mula kita ucapkan tahniah buat YB Aminuddin Omar, ADUN Jitra yang cukup terkenal di kalangan pemuda BN Kedah dengan gelaran Pak Tam, beliau telah dilantik oleh YAB Menteri Besar Kedah, Dato' Paduka Mukhriz Mahathir sebagai EXCO yang memegang portfolio Pengerusi Jawatankuasa Belia dan Sukan, Kesenian, Kebudayaan dan Warisan, Badan-Badan Bukan Kerajaan.

Kini pada belia dan peminat bola sepak, Pak Tam adalah harapan baru kita. Harap-harap Pak Tam dapat melakukan sesuatu yang ajaib untuk memulihkan kembali pasukan bola sepak Kedah ketahap yang lebih tinggi.

Mc dan rakan TMK sempat menemubual Pak Tam, berkenaan masa hadapan Bola Sepak Kedah yang kini berada di Liga Perdana dan pembinaan Litar Kedah kepada golongan belia yang berminat kepada sukan pemotoran.

Jom kita tengok, apa komen Pak Tam!



McTheory:
Semoga berjaya Pak Tam, kekalkan imej hemoih yang menjadi popular tu..

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Go Pak Tam Goo.

Tanpa Nama berkata...

Boleh kalah kan jdt ke ni ?

Tanpa Nama berkata...

senang jer nak bagi naik balik bola sepak kedah,,beli pemain terbaik dan jurulatih yang tegas....nelson martin tu kalau ganding dengan marlon alex james memang meletup lah.khairul muhaimin main sebagai backup striker.

Tanpa Nama berkata...

Haruslah...anak jati kedah,berdarah hijau kuning...

Tanpa Nama berkata...

Ayuh sang kenari....go,go,go....

Tanpa Nama berkata...

Kenari the most wanted yaww!!!

Tanpa Nama berkata...

Player dok ada dah bgus cuma pngurusan dan ada yg tk kna dlam psukan.....hrap pak tam dpat merealisasikan hrapan pmnat dan mnaikan kmbali ke liga super 2015...

Tanpa Nama berkata...

Kalau boleh 100% anak jati kedah baru ada semangat untuk menang panggil balik yg bermain dgn psukan lain

Tanpa Nama berkata...

Kdah akan mlakar sjarah pd kmpen piala mlysia musim dpan.. plun kdah pulun.. sapu smua piala, buktikan pd pnyokong hjau K.yong.