Isnin, 26 Ogos 2013

HOT! Doakan Ustaz Kazim Selamat Sembuh Penyakit Setelah di bedah!!


Semalam Ustaz Kazim di masukan ke hospital untuk membuat pembedahan bagi menyembuhkan penyakit beliau (gambar diatas). Sudah tentu ramai peminat Ustaz Kazim yang risau akan keadaan ini.

Alhamdullilah pembedahan berjalan lancar..


Selepas pembedahan, peminat Ustaz Kazim dimaklumkan bahawa Ustaz Kazim selamat cuma mengambil masa untuk sembuh akibat dari pembedahan yang dilakukan..

Sama-samalah kita berdoa supaya Ustaz Kazim cepat sembuh dan kembali berdakwah untuk mengembangkan syiar Islam di Malaysia..

McTheory:
Malaysia masih memerlukan keringat Ustaz..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sedihnya - ya Allah, sembuhkanlah Ustaz Kazim Elias mulia kita ini dgn. segera; lindungilah dia dari MUSUH-MUSUH MU!

Penyakit atau kematian yang memilukan dari pemimpin-pemimpin dan para cerdik-pandai dr. umat Islam/Melayu/UMNO, yang asyik jatuh sakit atau meninggal kebelakangan ini, contohnya Allahyarham-Allahyarham Dr Abdul Rahman Mokhtar, Adun Kuala Besut dan Naib Ketua UMNO Bahagian Permatang Pauh, Abdul Rahim Man secara mengejut, termasuk di usia muda, perlu disiasat dengan lebih teliti, kemungkinan sebab racun kimia, apalagi akibat kanser paru-paru dan jangkitan kuman di hati (yang boleh menyebabkan kanser hati – lihat http://kumpulanperubatanelektronikterengganu.blogspot.com/2009/09/asma-paru-paru-berair-dan-kanser-paru.html). Bukan nak mempersoalkan takdir, tapi kita mesti sentiasa berhati dgn. MUSUH-MUSUH Islam, apalagi di zaman kritikal ini.

Dan seorang lagi bijak pandai Melayu, Professor Antropologi, Dr Mohamed Yusoff Ismail meninggal secara mengejut dalam kelas di http://www.nst.com.my/nation/general/professor-dies-in-class-1.312013. Malangnya keluarganya tidak mahu ujian forensik diadakan.

Kita harus ingat politik global amat ganas Barat-Israel, yang mahu menjajah negara-negara Islam (dan seluruh “Dunia ketiga”) yang kaya minyak-gas, semakin melampau di dekad ini – apalagi dengan sekutu dari dalam negara, yang amat pengkhianat dan merbahaya seperti DAPigs/PKR.

Kanser/sakit jantung telah dibuktikan sebagai modus operandi utama penjajah Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864.

Dan oleh kerana DAP-PKR adalah sekutu kuat penjajah Barat-Israel, maka kita harusnya menyoal mengapa pemimipin-pemimipin Bumiputera Islam/Melayu/UMNO/Nasionalis, termasuk di kawasan kritikal Kuala Besut tersebut, asyik meninggal atau jatuh sakit dengan begitu mengejut, atau cedera, bukan hanya dengan penyakit, terutamanya kanser, tetapi juga dengan kemalangan jalan raya, mahupun jenayah. Contohnya 4 pegawai JAKIM dilanggar dgn. amat ngeri oleh lori balak di S'wak. Mahupun Cikgu Hj Sidek Awang, Mantan SU Umno Bahagian Taiping dan Mantan Pegawai Pasukan JPAM Taiping, yg juga sedg. sakit, Mufti Perlis yg. dirompak di S'wak dan Pengerusi Felda kita yg. juga baru dirompak.

Jadi, saya cdgkan mana-mana pemimpin Islam/Melayu yg. sakit, cedera dan yg. meninggal, di masukkan ke Hospital Islam, dan dirawat atau dibedahsiasat dgn. teliti oleh pakar-pakar perubatan Islam.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Tanpa Nama berkata...

Insya Allah...Bersabarlah dan tawakkal.Ustaz akan sembuh secepat mungkin. Aminnn!!!

Tanpa Nama berkata...

moga2 cepat sembuh dan dtang ceramah di kedah...