Selasa, 26 November 2013

HOT! Biadap! MB Kedah di Maki Hamun Puak Pas?! #KedahAmanMakmur #HanyaDiKedah



Dalam sidang dun yang lepas, adun Sungai Limau yang baru, si Azam Samat berucap buat kali pertama sebagai seorang YB di dalam dewan. Dalam ucapannya tu, beliau mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kononnya PRK Sungai Limau diantara PRK yang paling aman dan paling bersopan.

Ucapan Azam kemudian dipersoalkan oleh beberapa Adun BN yang mencelah mempertikaikan PRK Sungai Limau kononnya aman, tetapi penuh dengan kes tumbuk menumbuk, hinggakan ada wanita UMNO yang ditumbuk berdarah hidung.

Malah ada satu kes, MB Kedah Dato Mukhriz semasa mengunjung ke Peti Undi Sungai Dedap, pada hari pengundian, beliau dimaki hamun oleh perayu undi dan penyokong Pas disana. Malah ada diantara mereka yang tidak mahu bersalam, walaupun salam dihulur oleh MB Kedah.

Apakah itu cara PRK paling baik dan sopan yang dikatakan oleh Azam?

Selepas di soal, Azam menjawab, penyokong dan perayu undi Pas jadi macam tu, disebabkan mereka tidak ajar dengan betul dalam sistem pendidikan sekolah kita.

Jawapan dari Azam menyebabkan ramai adun BN yang tidak berpuas hati. Sistem pendidikan Malaysia yang salah, atau sistem pendidikan pondok Pas yang tidak mengajar pelajar mereka menghormati pemimpin?

Setahu Mc, sistem pendidikan Malaysia mengajar pelajar menjadi lebih bermoral dan pandai menghormati pemimpin. Lain pula yang sistem pendidikan pondok Pas yang sememangnya mengajar membenci pemimpin negara dan hanya menghormati para pemimpin Pas dan sekutunya sahaja.

Sememangnya sistem pendidikan Pas dari 'Pasti' hinggalah ke pondok Pas, mengajar pelajar mereka setia pada pemimpin dan membenci kerajaan Malaysia. Sebab tu mereka jadi taksub dan sentiasa mempercayai bahawa pemimpin mereka maksum.


McTheory:
Tindakan memaki hamun MB Kedah, adalah satu tindakan yang sangat kurang ajar.. mungkin itu cara Islam yang Pas amalkan. Buat busuk nama Islam saja..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maki hamun memang la perkara biasa bagi puak pas sekutu yahudi

Tanpa Nama berkata...

nak menang d prk sg limaupun jenuh duk pancut kencing.nasib baik kat sg.limau byk pentaksub yg duk tahan kepala bg hg kencing.walaupn hancing depa pangkah hg jugak.tapi tak kan hg tak tau hukum ALLAH kpd org yg penipu untuk dpt kuasa mcm hg.berimej ISLAM untuk mengaburi mata pentaksub..apakah ini dajjal d akhir zaman atau puak yg digelar munafik..???

Tanpa Nama berkata...

Apa yang nak dihairankan dengan maki hamun puak PAS...sebab mereka masih lagi hidup di zaman jahiliah...yang lebih jahiliah serta kuno adalah mulut mereka. Jahil segala-galanya walaupun berserban dan berketayap. Aku lebih sanjung dan respect mereka-mereka yang tidak tinggi ilmu agama Islamnya tapi lebih berbudi bahasa dan bersopan santun.

Tanpa Nama berkata...

Nak kata apa lagi ... dah tau sangat PAS adalah dari Puak Ajaran Sesat !!
Penyokong/pengusap Dogs And Pigs (DAP) serta Puak Kinzir Robek (PKR)Kapal Sink..adalah OKU Anjing kuat menyalak !!Lim Kit Siang adalah Babi Kominis nak jadikan Melayu ikut mcam Singapork !!

Tanpa Nama berkata...

Mcmtulah perangai pencacai dan pemimpin PAS.. apa yg buruk dr mereka akan dicari salah Krjn UMNO.. sekolah kepala hotak dia lah Ust Azan oii.. anak2 pencacai PAS di asuh taksub sejak dr PASTi lagi, kemuadian masuk sekolah2 hardcore PAS berlabel Agama, mereka2 ini cukup kurang ajar dn sgt benci UMNO.. boleh checklah di SAR dan sekolah2 Agama pro PAS!

Cuba tnya ust Azam tu, maka dia mengandung dlu salah sistem pendidikan jg? salah UMNO bapak dia buntingkan mak dia?

Bodoh punya ADUN PAS.. baru sehari jd ADUN dh loyar buruk.. buh penampaq baru tau!!

Tanpa Nama berkata...

Kurang bijak penyokong Pas.Dipilihnya seorg yg tidak bijak,ditolaknya seorg dr falsafah.Apa kita nak kata?Tengok sajalah nanti apa kemajuan/pembangunan wakil DUN Pas sg limau nak mampu buat.Rugi pilih ADUN yg tak bawa kemajuan.

Tanpa Nama berkata...

MC pon salah juga

"sistem pendidikan Malaysia mengajar pelajar menjadi lebih bermoral dan pandai menghormati pemimpin."

sistem pendidikan Malaysia or even mana2 pon bukan mengajar kita bukan semata2 menghormati pemimpin tetapi menghormati semua orang, especially seagama dan sebangsa.. tak yah taksub sangat dgn parti, bukan nanti mati, talkin kena sebut parti mana pon, atas kubur ada bendera parti mana pon.. klu ada org sua tangan, salam jelah, sebangsa pon kan..tak sambut salam tu kurang ajar namanya