Jumaat, 3 Januari 2014

INFO! PM @NajibRazak Terus di TIPU Oleh Pegawai @PMOMalaysia?


Sapa yang advise pada PM bahawa rakyat beri maklum balas positif tentang 11 langkah pengurangan kos belanja yang diumumkan kerajaan? Malam ni keluar pulak berita TV3 kod apa yang PM ulas di FB. Apa tak sedar ke komen komen semua sejak pengumuman 11 langkah ni 80% rakyat kutuk pelaksanaan tersebut? Pemimpin dan ahli UMNO dan Bn sendiri pun jelek dengan 11 langkah itu dan boleh lihat luahan mereka tu semua.

Pegawai PMO bantu ke tidak bagi penjelasan yang sebenar kepada PM keluhan rakyat dibawah? PM masih lagi syok sendiri akibat pegawai PMO tidak melaporkan pekara yang sebenar. Siapa yang bagi cadangan pada PM untuk buat kenyataan ni? Ada sabotaj ke dari dalam PMO untuk menjatuhkan kreabiliti PM Dato Sri Najib?

Rakyat kat bawah memperli 11 langkah yang diumumkan tempoh hari. 11 langkah yang diumumkan PM tempoh hari mendatangkan mual kepada rakyat kerana bukan itu yang rakyat mahukan sebaliknya isu poket mereka yang mereka mahu dengar. Apakah PM dimomokkan oleh pegawai PMO sehingga tidak mengetahui luahan rakyat yang sebenar dibawah ini?

Tolong lah PM kita tu, tolong bagi nasihat dan suara rakyat dibawah yang sebenar. Jangan tipu PM kita. Bantu PM dengan menyatakan pekara sebenar bukannya membohong dan ambil culas isu rakyat.Cukup cukup guna angka 11 tu nak bodek PM. Pak Lah dulu pasal angka 13 lah tersungkur. Rakyat dah taknak terima benda benda merepek ni. Rakyat nak PM cakap apa yang PM dah janjikan. - Malay Right

"Kami mendengar masalah anda tentang kos sara hidup" - Najib Razak


McTheory:
Betul ke dengar?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semasa berkerja aku biasa juga ke PM dept. Pegawai-pegawai nya bukan pandai-pandai pun. Setakat pandai cakap je, mengguna otak dan buat kerja tak tahu. Asyik bergaya dengan blazer je. Asyik tunjuk sibuk meeting kesana dan meeting kesini je. Aku rasa pegawai-pegawai dari PM dept kalau di letakkan di organisasi swasta..rasanya mampus diaorang..terberak terkencing le tak menang tangan di asak dengan kerja yang banyak dan ada deadline untuk setiap assignment yang diberi. Bekerja dengan PM dept boleh le relax..assignment ak siap dalam masa dua tiga minggu pun tak apa...tiap-tiap tahun gaji naik juga.

Tanpa Nama berkata...

banner Dan Banting jrg dgunakan. matila peniaga bumiputera

hangkedee berkata...

Ah gib goblok Belajar dari mentornya yg kuat tidur