Ahad, 2 Februari 2014

HOT! Gambar PM dan Isteri yang takkan Masuk Media Pembangkang! @NajibRazak

Datin Seri Rosmah Mansor isteri kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memperlihatkan wajah seorang ibu apabila menyatakan kesanggupan pergi ke Sweden untuk membawa pulang anak-anak pasangan Malaysia, Azizul Raheem Awalludin dan Shalwati Norshal yang ditahan di negara itu.


 Keprihatinan itu dinyatakan Rosmah dalam sidang akhbar ketika menyambut kepulangan anak-anak pasangan terbabit iaitu Aishah, 14, dan adik-adiknya Ammar, 12; Adam, 11; dan Arif, 7; di kediamannya di Taman Duta. 

"Saya terfikir juga kalau mereka tidak boleh dibawa balik saya akan ke Sweden untuk mengadap Raja dan Permaisuri Sweden meminta bantuan kerana saya mengenali mereka.



"Mereka juga seorang ibu dan bapa yang sangat prihatin kepada anak-anak dan rakyat. Tapi alhamdulilah, Timbalan Menteri Luar, Datuk Hamzah Zainuddin telah pun berjaya membawa kanak-kanak ini balik," kata Rosmah yang gembira dengan kepulangan adik beradik tersebut. 

Rosmah berkata, beliau dan suami akan membantu anak-anak pasangan berkenaan yang akan dijaga oleh ibu dan bapa saudara mereka di Kelantan setakat yang mampu.

"Saya harap tolonglah jaga budak-budak ini dengan baik macam anak-anak mereka. Kalau ada masalah beritahu. Kalau saya dan suami dapat bantu kita akan bantu," kata Rosmah.
Azizul Raheem, pegawai Tourism Malaysia dan Shalwati, guru yang bercuti tanpa gaji, ditahan oleh pihak berkuasa Sweden pada 18 Disember lalu kerana disyaki merotan anak mereka kerana tidak menunaikan solat.

Berikutan itu keempat-empat anak pasangan tersebut pada awalnya diserahkan kepada keluarga angkat bukan Islam.

Ketika di bawah penjagaan keluarga angkat bukan Islam itu, keempat-empat adik beradik tersebut dikatakan tidak gembira dan kurang selesa, sehinggakan anak sulung pasangan tersebut, Aisyah, 14, merayu supaya mereka dijaga oleh keluarga Islam.




SUMBER : UTUSAN ONLINE


Selamatlah kerajaan Malaysia prihatin, kalau tak macam mana la nasib adik-beradik yang comel-comel ni.


McTheory:
Confirm blog pembangkang tak main cerita ni kann?

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

INI LAH SALAH SATU SUMBER DAN CERITA YANG BOLEH MENGALIHKAN RAKYAT TENTANG KERJA KERJA MEREKA MENCURI,ROMPAK DAN MENYAMUN HASIL RAKYAT DAN NEGARA

Tanpa Nama berkata...

6.03 Kalau anda muslim, pastinya anda percaya pembalasan kpd pemfitnah itu sangatlah pedih. Kalau anda bukan muslim, saya cadangkan supaya mencari permata yg hilang.... dipertemuan kiri dan kanan.
WaSalam.

Tanpa Nama berkata...

Anon di atas tu confirm pengikut ajaran pas, fitnah dan bersangka buruk tu memang di hati. Bus...uk punya olang..

Tanpa Nama berkata...

6:03 anda betul..penyamun mcm laki bini tu cuma belagak baik...tapi belakang habis disapu harta negara

Tanpa Nama berkata...

Saya ingin mencadangkan kpd tuan bloger kalau ada kenalan dengan ulama umno/fathu bari seangkatan,mohon mereka tulisan buku tenfang kerosakan fahaman kawarij pas,yg telah menyebabkan agama ini sangat terseleweng dan golongan kufar yg sepatutnya zimmi telah bertindak keterlaluan kpd umat islam di negara ini..spya penulisan ini paling tidak akan mnjd panduan kpd gnrsi akn datang.

Tanpa Nama berkata...

Anon 7.02 lu pun busuk punya olang..

Tanpa Nama berkata...

duk tuduh UMNO penyamun.. tp smpai la yg keluaq hanyalah video pemimpin depa duk dgn betina.. yg sekoq dgn china doll..yg sekoq lg dgn betina tempatan..

lg tuduh UMNO..lg mai bala kt depa.. Jepun halau bodo lgu tu ja.. itu pun puaih nk putaq belit konon kerja UMNO.. hahah Tuhan pemain depa balik.,.

ank betina puaka PR tu ada jantan lain.. rumah tangga kacau bilau.. mewarisi kejahatan bapak dia.. trkedu macai xboleh nk spin tuduh UMNO sbb kena kt depa.. sebijik2..

tup2 nk alih mslh.. rasuah ke apa ka.. ADUN yg menang dgn majoriti besar depa letak jawatn..

agaknya sbb kkai menipu.. bile suka2 hati pekena pengundi yg majoriti macai2 depa..pun tkdk rasa bersalah apa..


itulah macai.. otak depa tertutup..wpun kena tipu kencing dgn kepala pakatan depa..tp Najib Rosmah jg yg jd mangsa..

tkpa.. baguih..hngpa kutuk lg banyak romah najib.. biaq 1001 aib dan bencana mai lg banyak pd puak2 hangpa PASngok PGayR DAPig Pakatan Rosak..

Xhabih2 tuduh PM dgn mcm2.. igt Najib jd PM tu dgn kuasa setan ka? tk beriman ka dgn Allah yg Maha Berkuasa ialah Allah.. Najib buat baik bertubi2.. tp fitnah direka sbyk2nya.. apa igt klu Najib BN tumbang puak2 hangpa boleh perintah dgn AMAN ka?

tunggulah.. buatla.. nk tgk jd lagu mana.. megah sgt dah main politik ala yahudi.!!

Tanpa Nama berkata...

Di mata hati anda hny nmpk kejahatan krjaan. Di hati anda hny rasa benci..mudah2an ada masa anda bersihkan hati anda

Tanpa Nama berkata...

puak PAS ni mereka bukan Islamik..tp mereka ahlul munafik..
hai mereka kotor busuk..dengki khianat.. tp bukan main MANJA jika berada bersama kafir dan munafik2 geng mereka..

apa kebaikan yg mereka dpt mereka bohong.. sedangkan itu jua dr Allah.. Krjn yg baik sbg asbab laluan shj..

mereka tkkan sedar melainkan setelah di kambus dgn tanah! (MATI)

Tanpa Nama berkata...

masa arwah atuk aku meninggal dulu (2004) puak2 pas ni hanya datang menziarah je...pastu duk lepak bawah pokok isap rokok huhahuha...calon adun pas pun ada sekali masatu...tp calon umno buat apa? dia tolong dr segenap sudut...pi masjid cari kain kapan + uruskan air utk mandi jenazah + tolong aku sekali masa mandi jenazah + tolong bantu kewangan sikit masa kenduri arwah malam tu...pas? haram nk tolong mcmtu...benda yg sama berlaku masa arwah mak aku meninggal aritu (2011)...dah2la tu, cukup2la memfitnah...ALLAH MAHA BESAR...