Sabtu, 29 Mac 2014

HOT!! Kata Malaysia TIPU Tapi Bagi DUIT Puak Ni SAPU!! #MH370 #PrayForMH370



Ada cerita kelakar mengenai cina-cina bangsat yang berdemo sakan di kedutaan Malaysia di China. Mula-mula, puak ni tuduh kerajaan Malaysia sembunyikan sesuatu, kemudian tuduh pula kerajaan Malaysia tipu dan macam-macam lagi la depa dok tuduh.

Demo kutuk kerajaan Malaysia,


Lepas demo, kecoh dan ugutan nak serang kedutaan Malaysia di China, tiba-tiba muncul berita ni,


Lepas dapat pampasan dari syarikat insurans, keadaan dah mula senyap dan sunyi. Kononnya ahli keluarga mereka masih hidup dan tak mengakui apa yang PM Malaysia umumkan hari tu. Kalau tak akui, kenapa nak ambil pampasan insurans kematian?

Bila syarikat insurans China Life menawarkan gantirugi kepada 32 pelanggan yang keseluruhannya berjumlah RM4.8juta, takdak pulak suara-suara bantah taknak ambik insuran.

Kalau mereka menerima insurans, bermakna mereka akui, penerbangan MH370 telah berakhir di selatan Lautan Hindi, atau dengan kata lain, syarikat insurans itu akur dan terima hakikat bahawa penumpang-penumpang yang dilindunginya sudah dianggap meninggal. Jadi pampasan pun diproses dan gantirugi dibayar. Kata blog JKKKP.

Kalau ahli keluarga dan waris mereka menerima insurans terbabit, bermakna mereka pun akui juga!

ADA SESIAPA YANG TOLAK? atas dasar tidak mahu terima pendirian kerajaan Malaysia (yang turut dipegang oleh syarikat insurans berkenaan) ?

Ada sesiapa yang protes dan berdemo depan pejabat syarikat insurans kerana membantah pengiktirafan syarikat insurans atas pendirian Malaysia ?

Ada sesiapa yang tolak kerana mahu tunggu bukti fizikal ditemui terlebih dahulu sebelum sebarang pendirian akan nasib penumpang dibuat?

Bab pampasan, semua terima dengan senyap.

all about money!!

The Truth Is?



McTheory:
Dapat duit senyap terus.. wayang cina main lebih sikit..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jgn kata depa dpt duit senyap,macai2 bangkai pembangkang pun sama senyap bila dpt duit dr anwar al juburi...

Tanpa Nama berkata...

Tak tipu kalau bukan bangsa cepet la..

Tanpa Nama berkata...

segelintir je komunis ni.. igt kt sana xde batu api cm al jubs ngan tian cuak ke? lg teruk dr kat sini pon ada la geng!