Ahad, 10 Ogos 2014

HOT!! Surat Warga Israel Kepada Ayahanda Tun Dr Mahathir!



Surat dari seorang yahudi, Shalom dari Hanan, Israel untuk Ayahanda Tun Dr Mahathir.


Dr Mahathir,
Sangat mantap secara logik bersandarkan pada bekas pentadbiran Reagan yang mempunyai mikrofon dan kamera dalam pentadbiran Bush, Encik Paul Craig Roberts. Anda sentiasa mengumpul fakta bukan dari sumber pertama hanya dari tangan kedua yang membasuh kain. Sudah tentu seorang anti Yahudi akan mendapatkan maklumat daripada seorang anti jew yang lain. Anda boleh merujuk kepada organisasi kemanusiaan Al Qaeda untuk maklumat lanjut, mereka mempunyai banyak maklumat.

Anda berkata:
"1. Saya ingin Angkatan Tentera Malaysia menyerang Amerika Syarikat dan Israel."
Oh, wira yang hebat. Anda mempunyai peluang untuk melakukannya semasa anda seorang PM di dalam perkhidmatan. Mengapa tidak anda uji kekuatan tentera Malaysia dan kemahirannya? Anda mempunyai peluang yang baik untuk menjadi seorang wira Islam melakukan Jihad terhadap kera dan monyet. Menjadi Salah ed Din pada zaman moden. Bagaimana anda boleh terlepas peluang untuk menjatuhkan kedua-dua, Amerika dan Israel dan membiarkan Iran untuk melakukannya sendiri? Oh retorik yang besar, adakah anda tahu bagaimana rupa satu peperangan?

Anda mengambil berat tentang bayi Iraq, Palestin, dan lain-lain ... Beruntungnya kami kerana anda tidak mengambil berat tentang anak-anak Yahudi yang menderita setiap hari dari roket Hamas yang merupakan sebuah organisasi amal Islam. Oh, 8 tahun mereka menghantar beribu-ribu roket penuh dengan peluru gula-gula yang menjatuhkan gula-gula kepada kanak-kanak di Sederot dan Negev.

Oleh kerana orang Yahudi mengawal ramai orang sebagai proksi, saya tidak pasti anda, Dr Mahathir tidak dikawal oleh mereka juga. Anda akan mengatakan bahawa anda tidak dikawal oleh Yahudi, tetapi saya boleh beri jaminan bahawa saya mengawal anda. Bolehkah anda menafikannya? Malaysia juga telah dimanipulasi oleh orang-orang Yahudi, dan kerana itulah mereka(Malaysia) tidak menyerang Amerika Syarikat dan Israel. Anda perlu menyemak dengan baik di kalangan menteri-menteri kerajaan dan pegawai-pegawai dan mencari kuda Trojan(proksi Yahudi) di sana.

Anda benci Israel bukan kerana konflik Israel-Palestin, tetapi anda benci hanya kerana kebencian orang Islam terhadap orang-orang Yahudi, yang kera dan babi. Kebencian anda bukan kerana politik, tetapi agama. Anda hanya sedang tenggelam di dalam era kegelapan moden.

Anda pernah berkata dalam satu ucapan anda bahawa umat Islam perlu menggunakan otak mereka untuk menghilangkan 13 Juta dominasi Yahudi di kalangan 1.3 bilion umat Islam. Adakah anda seorang yang boleh menjadi ikutan? Adakah anda mempunyai kebijaksanaan untuk melakukannya? Adakah anda mempunyai kuasa untuk melakukannya? Adakah anda tahu mengapa pelan anda tidak tercapai? Ini adalah kerana ia adalah tidak benar, tidak logik, tidak wajar, bukan kerana orang Yahudi telah mengawal dunia melalui proksi. Sejarah adalah lebih kuat daripada mana-mana kerajaan, pemimpin atau rakyat. Orang-orang Yahudi terselamat daripada peristiwa yang lebih rumit daripada apa yang anda sedang rancang, jadi jangan terlalu mengharap (kalau org melayu ckp “jangan haraplah..”), kami akan terus hidup walaupun berhadapan dengan rancangan anda.


Ini Jawapan dan reply dari Dr. Mahathir bin Mohamad

Tun Dr Mahathir membalas seperti Berikut:

Wahai Hanan,

1. Saya bersetuju sepenuhnya dengan anda bahawa untuk membina satu bangsa yang besar bukan hanya dengan menggunakan otak, tetapi seperti yang anda katakan ia pasti dapat membantu.

2. Bagaimanapun dengan menggunakan otak sahaja tanpa hati (perasaan) boleh menghasilkan satu raksasa.

3. Israel sudah tentunya satu bangsa yang besar, menjadi besar melalui otak pencapaian-pencapaian yang telah disenaraikan. Ya saya telah menggunakan produk-produk yang berasal daripada Israel seperti Microsoft Windows dan cip Pentium (yang dibuat di Malaysia) oleh Intel, sebuah syarikat Amerika.

4. Malah saya berhutang nyawa saya sepenuhnya kepada Israel kerana tentunya ada sesuatu yang telah dicipta oleh Israel diantara instrumen-instrumen yang digunakan dalam pembedahan jantung. Walau bagaimanapun kebanyakan produk yang digunakan telah dicipta dan dihasilkan oleh Jepun.

5. Saya kagum dengan bilangan Nobel Laureates yang Israel telah hasilkan. Saya akui kita tidak menghasilkan walaupun satu.

6. Tetapi bila hanya menggunakan otak tanpa hati, ia tidak akan menitikberatkan kesengsaraan yang terhasil daripada produk otak.

7. bom atom yang membunuh 100,000 lelaki, wanita, kanak-kanak dan bayi adalah hasil daripada otak Israel (Yahudi). Kebanyakan senjata jahat kini digunakan untuk membunuh berjuta-juta orang juga dicipta oleh Israel kepada Yahudi Zionis. Peluru Uranium dan fosforus yang telah digunakan di Gaza juga merupakan produk daripada otak Israel.

8. Krisis kewangan semasa yang sedang memusnahkan ekonomi Amerika Syarikat dan Britain malahan kesemua negara di dunia adalah disebabkan oleh manipulasi bank-bank, institusi kewangan dan sistem kewangan yang menyokong Yahudi Israel.

9. penafian kebebasan bersuara apabila ia datang kepada pembunuhan yang dikatakan orang-orang Yahudi dalam Perang Dunia II juga diilhamkan oleh Yahudi Zionis.

10. Tetapi lebih teruk sekali ialah rampasan tanah Palestin untuk mewujudkan negara Israel. Tidak puas dengan kawasan yang diberikan kepada orang-orang Yahudi oleh Bangsa-Bangsa Bersatu yang telah merampas lagi tanah Palestin, membina penempatan di dalam kawasan-kawasan Palestin, tidak membenarkan rakyat Palestin menggunakan jalan raya yang dibina di atas tanah Palestin, membina titik cek sendiri di sempadan Palestin dengan Jordan dan dibina Tembok Berlin versi anda melalui kampung-kampung Palestin di atas tanah yang bukan sebahagian daripada Israel.

11. Sebelum penciptaan Israel, orang-orang Yahudi dan orang-orang Arab di Palestin hidup secara aman. Dari segi sejarah orang Yahudi sentiasa mencari perlindungan di negara-negara Islam apabila orang Eropah menjalanan pembunuhan kaum terhadap mereka (Yahudi). Ini hanya berhenti selepas AS menawarkan suaka.

12. Semua keganasan yang kita lihat hari ini, sama ada negeri atau dimulakan oleh irregulars, bermula selepas Amerika Syarikat menyokong Israel terhadap percubaan Arab untuk mendapatkan semula tanah mereka melalui peperangan konvensional. Oleh kerana mereka (Arab) telah tewas dari segi senjata oleh Amerika Syarikat/Israel, perikatan (penyokong Israel) barulah lakukan Arab bertindak untuk mengambil pendekatan apa yang dipanggil keganasan. Sambutan Israel sentiasa dengan keganasan yang lebih besar sebagaimana yang dilihat di Gaza.

13. saya telah meminta seorang rakyat Amerika, apa yang beliau akan lakukan jika Texas telah diberikan kepada orang-orang Yahudi untuk mewujudkan negara Israel. Dia tidak menjawab. Tetapi saya percaya beliau akan berjuang untuk mendapatkan Texas kembali, menggunakan semua senjata di pelupusannya.

14. Namun sekiranya Amerika Syarikat bersedia untuk mewujudkan negara Israel di tanah-tanah di bawah kawalan Amerika Syarikat atau di Amerika Syarikat sendiri, tidak akan ada keganasan di Palestin atau di Timur Tengah. Tidak akan ada keganasan di Amerika juga kerana Israel akan dihapuskan oleh tentera AS. Dunia akan aman.

15. kekejaman yang dilakukan oleh kuasa-kuasa (tentera-tentera) anda di Gaza adalah bukan kerana serangan roket lemah oleh Hamas. Serangan itu adalah hasil daripada Israel dan Amerika Syarikat yang gagal untuk menerima keputusan pilihan raya yang dijalankan dengan baik.

16. Hamas hanya mampu menubuhkan kerajaan mereka di Gaza. Tetapi anda mengepung Gaza, menyekat makanan mereka, perubatan, tenaga eletrik, bahan api dan lain-lain. Jika anda tidak lakukannya yang saya tidak yakin bahawa Hamas akan menembak roket kepada anda.

17. Malaysia sedar bahawa untuk memboikot Israel secara total adalah mustahil. Kami juga sebenarnya memboikot produk Amerika yang mana adalaha satu tugas yang lebih mustahil. Kami tidak akan mampu menjatuhkan Amerika.

18. Tetapi apa yang kami lakukan adalah bertujuan untuk menunjukkan rasa meluat dan marah yang kami rasa daripada sifat kekejaman oleh orang-orang yang cerdik tetapi primitif dari Israel dan Amerika.

19. Anda boleh mengumpul hadiah Nobel dan hadiah-hadiah lain tetapi dunia akan memandang rendah terhadap anda orang yang sangat primitif yang merompak tanah melalui keganasan dan penderhakaan terhadap British (dulu British yang bawak masuk Yahudi ke Palestin pastu ajar tentera2 Israel..dari apa yg aku baca pastu Israel serang dan halau British dari tanah Palestine) dan seterusnya menggunakan kuasa anda yang mengawal tentera terbesar di dunia untuk menindas rakyat yang telah kamu rompak.

20. Tiada apa pun yang boleh anda banggakan, melainkan sekiranya anda berbangga menjadi kejam, dalam menjadi primitif yang ganas.

21. Faktor yang mengurangkan(keganasan anda) hanyalah kehadiran daripada sebilangan kecil di kalangan Israel yang malu dengan apa yang anda telah lakukan kepada rakyat Gaza.

Yang Benar

Dr. Mahathir

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tun adalah satu2nya pemipmin yang paling saya kagumi!
Doakan yang terbaik untuk Tun sekeluarga!!

Tanpa Nama berkata...

Dengan leretan perisiwa2 yg sedang berlaku di dunia akhir zaman ini, melalui kecelaruan perhubungan multi-literal melalu cabang konflik agama, ekonomi dan kewangan Wall Sreet, ketenteraan, saya meninggalkan satu RAMALAN yang akan terjadi walaupun ramai yang akan meremehkan, iaitu sebuah negara kecil di selatan akan MENGKIAMATKAN NEGARA KITA MALAYSIA. Sebagai titik permulaan kiamat... MrDn

hangkedee berkata...

Dapig. Proksi PAP. Pas barua Dapig

wansuriah berkata...

dua dua manusia iaitu yahudi itu dan tun dr mahathir - mempunyai otak... best...

wansuriah berkata...

dua dua manusia iaitu yahudi itu dan tun dr mahathir - mempunyai otak... best...

Tanpa Nama berkata...

salam..
semoga ALLAH merahmati, memelihara, memberkati, meredhai TUN sekeluarga.. sesungguhnya kami masih memerlukan TUN..
ALLAH selamatkan TUN.. amin..

nurmisnan berkata...

Amerika sangat bengang dgn Tun M..
Lihat saja youtube Tun M berbicara

Tanpa Nama berkata...

Isu Israel-Palestin adalah isu agama bukan isu politik.

Kalau terdapat bangsa di dunia mahu menghapuskan Yahudi dari mukabumi maka bangsa itulah yang kejam

Pernahkah sediaoa terfikir untuk menghentikan serangan dari Gaza ke Israel?

Pernahkah sesiapa terfikir bahawa konflik di Gaza akan berakhir sekiranya serangan dari Gaza dihentikan?

Sekiranya dunia memutuskan bahawa negara Israel tidak sepatutnya ujud, adakah dunia bermaksud bahawa Gaza dan negara sekitarnya juga sepatutnya tidak ujud?

Sejarah telah tertulis bahawa Yahudi dan Israel itu telaj ujud sejak sejarah mula ditulis?

Bangsa Kurdis telah kehilangan identiti bangsa dan kerajaan dan menjadi satu bangsa yang tidak mempunyai negara. Siapa puncanya?

Puncanya adalah kerajaan dan negara-negara Islam yang di Timur Tengah yang mahu meghapuskan bangsa Kurdis.

Byzantine pada dahulunya adalah sebuah negara Kristian yang berdaulat telah dirompak oleh kerajaan Ottoman, menghapuskan bangsa, budaya dan agama penduduk pribumi malah menjenamakannya sebagai Turki.

Inilah sebenarnya yang dikatakan sebagi penindasan dan pencabulan hak.

Berbanding Israel meteka hanya mempertahankan dengan mengambil semula apa yang menjadi hak mereka sejak mula.

Apa berlaku ialah bangsa Yahudi Irael bangkit dari diperbudakkan oleh bangsa lain seperti Bangsa Sepanyol bangkit dari cengkaman kejam oleh satu bangsa yang telah merampas dan cuba menghapuskan identiti bangsa mereka satu ketika dulu.


Tanpa Nama berkata...

Isu Israel-Palestin adalah isu agama bukan isu politik.

Kalau terdapat bangsa di dunia mahu menghapuskan Yahudi dari mukabumi maka bangsa itulah yang kejam

Pernahkah sediaoa terfikir untuk menghentikan serangan dari Gaza ke Israel?

Pernahkah sesiapa terfikir bahawa konflik di Gaza akan berakhir sekiranya serangan dari Gaza dihentikan?

Sekiranya dunia memutuskan bahawa negara Israel tidak sepatutnya ujud, adakah dunia bermaksud bahawa Gaza dan negara sekitarnya juga sepatutnya tidak ujud?

Sejarah telah tertulis bahawa Yahudi dan Israel itu telaj ujud sejak sejarah mula ditulis?

Bangsa Kurdis telah kehilangan identiti bangsa dan kerajaan dan menjadi satu bangsa yang tidak mempunyai negara. Siapa puncanya?

Puncanya adalah kerajaan dan negara-negara Islam yang di Timur Tengah yang mahu meghapuskan bangsa Kurdis.

Byzantine pada dahulunya adalah sebuah negara Kristian yang berdaulat telah dirompak oleh kerajaan Ottoman, menghapuskan bangsa, budaya dan agama penduduk pribumi malah menjenamakannya sebagai Turki.

Inilah sebenarnya yang dikatakan sebagi penindasan dan pencabulan hak.

Berbanding Israel meteka hanya mempertahankan dengan mengambil semula apa yang menjadi hak mereka sejak mula.

Apa berlaku ialah bangsa Yahudi Irael bangkit dari diperbudakkan oleh bangsa lain seperti Bangsa Sepanyol bangkit dari cengkaman kejam oleh satu bangsa yang telah merampas dan cuba menghapuskan identiti bangsa mereka satu ketika dulu.


Hardy Ling berkata...

Mereka mempertahankan dengan mengambil semula apa yang hak mereka sejak mula?? Baca lah Al Quran bro, Allah swt menjelaskan bani israel itu sendiri yg mengingkari perintah Nabi mereka yakni Nabi Musa untuk kembali ke tanah Israel kerana tidak mahu mengikut ajaran agama Nabi Musa. Sejak peristiwa itu, kaum bani israel diharamkan oleh Allah swt ke atas mereka tanah jerusalem menerusi peringatan Nabi Musa as. Keturunan asal bani israel yg sebenar ada setiap pelosok muka bumi bro, tapi tidak di israel kerana mereka tahu mereka mengingkari perintah nabi mereka yakni Nabi Musa. Dan mereka mengharamkan diri dari memijak kaki ke bumi jerusalem hingga ke hari ini kerana peringatan Nabi Musa ke atas moyang mereka terdahulu. Jika ada pun orang israel yg ada di bumi israel kini mengaku keturunan bani israel, mereka sudah terjerat dengan fahaman zionis dan sekali lagi mengingkari peringatan Nabi Musa yg mereka sendiri maklum melalui penyampaian moyang mereka terdahulu. Dokumentari keturunan bani israel sebenar pernah ditayangkan di TV2 dahulu, dan dokumentari itu diterbitkan oleh negara british dan orang kristian. Jgn salah faham diantara yahudi dan zionis bro. Keseluruhan orang yahudi di amerika syarikat menolak penubuhan israel secara total. Tak percaya buka youtube. Orang yahudi amerika syarikat juga berketurunan bani israel. Kena banyak buat rujukan bro. Yang menuntut bumi palestin itu zionist@tentera al masih dajjal bukan org yahudi berketurunan israel. Bezakan mereka, in sha Allah kamu memihak Palestin bumi Islam.