Selasa, 24 Mac 2015

Henti Pertikai Pasal Hudud Kerana ia Mengundang Kemarahan Militan IS



Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar memberi amaran supaya orang awam tidak mempersoalkan Islam dan hudud kerana ia akan mengundang tindak balas daripada kumpulan bersenjata Negara Islam (IS).

Beliau mengingatkan orang ramai supaya tidak terlalu mudah membuat komen berhubung perkara itu bagi mengelakkan reaksi daripada penyokong kumpulan itu.

“Jadi saya ingin mengingatkan orang kita yang terus membuat komen-komen berkenaan agama Islam, tentang hudud, jangan buat sebarangan komen.

Kamu undang tindak balas daripada penyokong IS,” katanya.

Beliau berkata Malaysia mendapat ancaman daripada IS dan laporan risikan menunjukkan mereka merancang untuk membuat serangan.

3 ulasan:

Hamba-Allah berkata...

Semoga Allah SWT MELAKNAT puak2 IS ini.. IS Laknatullah.. IS Laknatullah.. IS Laknatullah.. mereka inilah pencemar dan penghina AGama Allah dan Rasulullah.

Mereka guna bulat2 nama Islam dan amalan2 AGama dicampur dgn kejahatan mereka melakukan keganasan kemudian melancarkan gerakan ala syaitan.. untuk merosakkan Islam secara TOTAL.

Semoga Allah SWT benamkan kepala2 IS dan pengikut2nya atas pendustaan dan penipuan sert apenghinaan pd Islam ini dgn menggunakan jenayah pembunuhan sbg alat menghina Islam dan Sunnah Nabi.


Celakalah IS Laknatullah!!

HAMIDIsP berkata...

Syiah pula tak melenting lagi ke?

Tanpa Nama berkata...

Punca IS dan SYIAH laknatullah ni boleh bermaharajalelas krn org Islam itu sendiri JAHIL dan TIDAK KENAL ALLAH dan RASUL..

sbb itulah iblis boleh jelma melalui wajah2 agama rekaan seperti IS dan SYIAH.

IS gunakan slogan JIHAD utk hancurkan Islam dan berbunuhan sesama Muslim yg diharamkan Allah itu..

SYIAH pula bertopeng Islam yg sbnrya penentang Agama yg berpaksikan Aqidah sesat.. Nabi pun mereka cerca hina..

Sbb umat Islam sendiri jahil.. maka penyesat2 ini ambil tempat...
Pemimpin2 Islam sibuk dianjingkan oleh puak2 Barat.. lupa diri..