Khamis, 21 Oktober 2010

PANAS: PAS MERASUAH DI GALAS!!

Pas sudah pandai merasuah!!

Menyedari PEPERANGAN SENGIT yang bakal mereka hadapi di Galas, Kerajaan Negeri Kelantan yang diterajui oleh PAS telah memulakan LANGKAH RASUAH, sesuatu yang dahulunya mereka sangat benci tetapi sekarang dianggap sebagai PEMBERIAN IKHLAS KERAJAAN NEGERI kepada rakyat.

Kawasan yang dianggap sebagai lubuk undi Barisan Nasional iaitu TANAH RANCANGAN FELDA menjadi tempat PAS menghamburkan dan memakmurkan RASUAH. 2000 orang peneroka di Tanah Rancangan Felda termasuk di Chiku 1 dan 2 di Gua Musang yang telah menjelaskan hutang masing-masing akan diberikan geran hak milik biarpun kedua-dua Tanah Rancangan tersebut tidak termasuk dalam DUN Galas.

Exco kerajaan negeri, Husam Musa berkata, pemberian hak milik kepada individu itu akan disampaikan dalam masa terdekat walaupun tanah mereka dalam proses tanam semula. (Malaysian Insider)

Inilah ISLAM yang diajarkan oleh PAS-Erdogan.... Inilah Islam yang dibangga-banggakan oleh ustaz-ustaz ayam PAS yang mengutuk, mencerca dan mencarutkan keimanan serta ketaqwaan orang yang tidak separti dengan mereka.... inilah ajaran Islam versi baru yang boleh berubah-ubah untuk mendapatkan kuasa....

Titah perintah Allah Taala adalah, jangan mempertuhankan selain dari-Nya. Jangan disembah yang lain, selain-Nya.

Namun titah perintah Allah Taala itu dipersetankan oleh JENGLOT-JENGLOT KEPARAT berpartikan PAS-Erdogan ini. Mereka akan menghalalkan apa-apa sahaja yang haram asalkan matlamat mereka tercapai. Alasan mereka, kalau UMNO boleh, mengapa mereka tak boleh.... malah sampai satu peringkat nanti, mereka juga akan berkata, KALAU CINA BOLEH MAKAN BABI, MENGAPA PULA KAMI, ORANG PAS TAK BOLEH?

Perjuangan PAS yang cuba menegakkan syariat dan kesyumulan Ad-Deen, telah DIJAHANAMKAN oleh KEPARAT-KEPARAT yang menyamar sebagai ahli-ahli PAS. Lebih malang lagi, penyamar-penyamar ini mempunyai jawatan tinggi dalam jemaah dan peluang mereka untuk MEROSAKKAN KEFAHAMAN dan syariat KELIHATAN TERBUKA LUAS.

Mujurlah Islam tidak membolehkan kita mencaci-maki 'TUHAN' si kafir kerana si kafir akan mencaci-maki ALLAH, dan natijah seterusnya amat buruk.... kalau tidak, HARAMJADAH-HARAMJADAH yang berlindung di sebalik jubah dan kopiah putih berserban gaya YAHUDI SYRIA itu wajar diludah dan dikencing beramai-ramai!!!!

Sumber TheFlyingKick

P/s: Orang Pas kata, itu bukan rasuah.. tapi sedekah.. he he he..

Mctheory:
Waktu PRK macam nilah Pas paling paling banyak SEDEKAH!! ye takk!

2 ulasan:

hangkedee berkata...

Bukan rasuah derma.Takebeer!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Masa PRK PAS beri sumbangan

Masa Kempen PAS minta sumbangan

Pusing pusing duit tu juga, benda tu jugak !!!!

PAS YANG DENGKI!!!!

Mat loya