Jumaat, 7 Oktober 2011

GEMPAR!! Keganasan Pas di N.Sembilan Mat Sabu Puncanya!!


Rembau: 7 Okt - Berlaku kekecohan di ceramah Mat Sabu semalam yang diadakan di kampung Pulau Bintongan di perkarangan rumah Hajah Zaiton ibu kepada ADUN Paroi. Kg Bintongan semalam didalangi oleh pengunjung yang tidak diundang dari pelusuk tanah air. Khabarnya beratus unit amal dari Johor juga dtempatkan di sepanjang kawasan perumahan.

Atas ketidakpuasan hati rakyat dan NGO, mereka telah memasang banner membantah ceramah berkenaan. Mereka semua terdiri dari anak anak Negeri Sembilan semalam telah berarak ke perkarangan rumah Hajah Zaiton untuk menghantar memorandum. Seramai 50 orang NGO yang diketuai oleh seorang bekas major bersara telah mengepalai NGO untuk menyerahkan memorandum. Sebaik mereka tiba di perkarangan rumah , lebih dari 200 ahli PAS dan unit Amal mereka telah menyerang ahli NGO ini dengan besi kayu dan ada yang memukul ahli ahli NGO ini sehingga mereka terpaksa berundur.

Unit Amal telah memacak kayu sepanjang jalan dan mencabut kayu kayu berkenaan untuk memukul NGO.
Keganasan ahli PAS ini sungguh memalukan kerana mereka sanggup menyerang orang melayu yang tidak bersenjata dengan kayu dan juga besi. Budaya komunis nampaknya sudah mula diserapkan di kalangan ahli ahli PAS. Penduduk kampung yang tidak selesa dengan kehadiran orang orang luar ini tidak keluar dari rumah dan hanya orang luar yang memenuhi perkarangan rumah Hajah Zaiton.

Sambung Baca di SINI


Walaupun videonya agak kecoh dan riuh hingga membuatkan kita keliru yang mana satu Pas dan yang mana satu bekas askar dan NGO. Namun daripada kekecohan itu terlihat sifat Pas yang berlagak sombong. Datang  ke tempat orang dan membuat kacau. Puncanya daripada siapa? Mat Sabu! si komunis melayu malaya terakhir.

McTheory:
Sabu oii Sabu.. buat semak Malaysia la hang..

4 ulasan:

jawahir berkata...

bunuh je org2 pas ..

Tukang Komen berkata...

DAP berjaya melaga2kan bangsa melayu dgn menggunakan mat sabut. Pengikut Pas trbukti taksub hingga tidak dapat brfikir dgn waras. Pas sanggup jadi komunis sekiranya pemimpin mereka beri arahan.

PenganutPAS berkata...

17 Oktober 1990 Karpal Singh warning nik aziz langkah mayatnya dulu kalau nak laksana hudud.

Dah 21 tahun karpal seinci pun tidak bergerak . Dalam 21 tahun ni nik aziz dah pusing merata ceruk . dah pusing keliling .

Dari negara islam kepada negara kebajikan Dari mati syahid perjuang negara islam kepada negara islam tiada dalam Quran . Dari hudud Allah kepada hudud untuk orang islam sahaja versi nik aziz.

Tengoklah PAS begitu berani dengan umat sesama islam tapi begitu kecut dengan kafir bernama karpal. Fikir-fikirkan lah sendiri . Buat pengikut PAS ...berMUFARAQAHlah ...

apa kata murshidur am PAS bhg 3

abdhakim berkata...

Mat sabu tu syiah,para penyokong yang datang pun di kalangan ahli pas pro syiah.Mungkin ada orang2 pas yang tak sedar yang parti mereka dah diresapi anasir syiah yang mengkafirkan para sahabat nabi,baca betul2 dan teliti isikandungan harakah sedalam2dalamnya maka kita akan jumpa jarum2 syiah diselitkan didalam tulisannya...kena ambil tahu hal ini,semangat nak negara islam memang baik tapi janganlah sampai akidah kita dilacurkan...dan mat sabu kini menduduki kerusi no 2 dalam pas,kenapa orang seperti dr harun din,nasaruddin tantawi atau nasa mat isa tidak menduduki kerusi tersebut...inilah yang disebut oleh Hassan ali sebagai parasit dalam pas,golongan kepimpinan suni dilenyapkan secara sistematik dan pemimpin syiah akan diangkat...hati hati2lah ini soal akidah.