User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Jumaat, 18 Januari 2013

TUDIAA!! Anwar Ibrahim Pun Tak Cukup Telor Untuk Lawan Rosmah Mansor!!


 Dah lama sebenarnya kes cincin dihebohkan. Walaupun pernah dibuktikan oleh blogger pro BN bahawa kisah cincin ni adalah fitnah, namun masih lagi ada yang percaya dan menganggap kisah itu adalah benar. Semalam menjadi sejarah apabila DS Rosmah bangkit membuat mengakuannya dihadapan hadirin.


Tabik Spring kat Datin Seri! Anwar pun tak cukup telur nak buat macam tu. Hebat!!


Petikan dari blog Perak Today

"Cincin berlian RM24 juta yang menjadi kontroversi itu sebenarnya dibawa masuk Malaysia disebabkan ada pameran sulit.

Namun, ia telah menjadi kontroversi apabila wujud pemimpin Pakatan Rakyat yang memanipulasikan kemasukan cincin berkenaan dengan membuat fitnah terhadap Rosmah.

Setelah sekian lama berdiam diri, lantas Rosmah hari ini mengambil tindakan nekad dengan melafazkan sumpah demi Allah swt bagi membersihkan namanya yang telah difitnah.

“Tak kisahlah apa mereka nak cakap… biarlah… mereka nak buat dosa maka biarlah mereka buat dosa… kita ni sabar sahajalah.

“Selagi saya boleh sabar saya akan sabar… saya tahu agenda mereka yang utama adalah untuk menyerang saya Rosmah dari pelbagai sudut dan isu cincin ada diantaranya.

“Jangan nanti bila kita balik, ada pula dengar yang saya ada cincin berjuta-juta harganya maka anda percaya.
“Kalau saya ada cincin itu, mari saya jemput anda datang kerumah saya dan lihat sendiri cincin itu… tetapi masalahnya saya tak ada cincin itu.

“Sebab itu saya berani bersumpah… kita tak buat salah kenapa kita nak takut tegakkan kebenaran… kenapa kita nak takut bersihkan nama kita,” katanya selepas melafazkan sumpah berkenaan."


McTheory:
Anwar? Bila nak bersumpah? Jadi sumpah-sumpah ada la.. hahaha

4 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Mana telur Anwar.. dah masuk dalam perut? mana lidah2 ulamak yang menjadi penyambung lidah biawak Anwar tu.! lepas ni apa fitnah pula yang nak direka?

Tanpa Nama berkata...

Minta tolong Rosmah tutup rambut tu... kurang le satu isuPAS utk kutuk UMNO

Tanpa Nama berkata...

MALAYSIA BOLEH ....

APA PUN BOLEH KAT MALAYSIA...

TAKKAN AMIK MASA YANG PANJANG UTK PERJELASKA ISU INI...

PELIK TAPI INILAH KENYATAAN....

FIKIR-FIKIRKANLAH.....

Tanpa Nama berkata...

Pelik puak BN ni....semua yg buruk dari pemimpin korang , korang sanggup telan jer ke?....wal hal ada diorang kesah ngan nasib org bawahan?....dunggu dan tolol untuk pencacai2...yg sanggup jual maruah diri utk beberapa keping wang....! cisss!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review