Rabu, 5 Jun 2013

HOT INFO! Batal Kuliah Agama Di Sri Mentaloon, Bukti @MukhrizMahathir Kejam!! #HanyaDiKedah


Tersebar fitnah kuliah agama di Sri Mentaloon, telah diharamkan oleh Menteri Besar Kedah, Dato Paduka Mukhriz. Mc pun taktau mana si penyebar fitnah dapat informasi tentang hal ni. Sedangkan hari pertama Dato Mukhriz menjejak kakinya di rumah rasmi MB Kedah tu, beliau dah beritahu, akan teruskan kuliah agama di Sri Mentaloon.

Kuliah pagi Sabtu akan bermula pada 8hb Jun ini dengan tazkirah oleh YBhg Sahibul Samahah Dato Mufti Kedah sendiri. Tentunya tazkirah keagamaan tanpa unsur politik seperti yang telah diamalkan oleh PAS sebelum ini 

Patutnya kuliah agama tu dah mula pada 1 Jun yang lepas tapi ditunda disebabkan ada majlis minum teh sempena hari keputeraan YDP Agong.

Soo.. lepas ni kuliah pagi akan diteruskan seperti biasa. Harap orang Kedah pi la ramai-ramai, tapi mungkin boring sikit sebab dah takdak cerita kutuk dan fitnah Kerajaan. BN Kedah teruskan kuliah yang betul-betul kuliah agama, bukan campur aduk politik untuk rosakan umat Melayu Islam.

McTheory:
Kalau Pas, sambil berak pun dia dok politik lagi..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ajak tukang fitnah join sekali la. suh depa belajar agama juga!

Tanpa Nama berkata...

Takyah laaa hati diaorg dah hitam,gelap dan lebih senang ckp dah 'BLACKOUT' tuk dgr ceramah agama yg bersih dari fitnah dan tomahan. Biarkan la diaorg bermuhasabah diri betul2 dan rebootkan hotak dan hati diaorg yg bab agama ni jgn dicampur adukkan dgn politik

Tanpa Nama berkata...

Puak2 PAS HaramJadah tu bukan nak pi kuliah.. tp nk pi ceramah kutuk UMNO BN. Kalau nk HOT lagi jemput ostad2 haramjadah depa yg kuat maki, memang confirm Mentalon tu full-pack.

Puak PAS haramjadah (bukan semua la) ni sama mcm perangai Yahudi.

ZulDesigner berkata...

Syabas Dato Mukriz. Tp bgaku kalau Dato Mukriz batalkan kuliah di rumah MB pun xdk dosa apa.. kegunaan Rumah MB untuk MB lah. Kuliah boleh buat di Masjid Zahir, di kompleks Al-Bukhori.

Tp sbb bangsa PAS ni suak cari fitnah dan publisiti negatif.. aci lawan lah kalau MB ckp kuliah akan dipindah ke tempat lain.. confirm MB Mukriz kena caci dan jatuh hukum dah..

Bangsa PAS ni hati depa hitam kelat sbb 55 tahun duk buh 'baja munafik', depa bukan nak Islam, depa nak PAS dan assobiyyah sesama depa.

Tgkla petang PRU13, mcm mana puak haram jadah ni berlarak2 di jalan raya di Alor Setar.. buat provokasi hon sana sini konon mcm dh yakin depa Menang.. kalaulah org lain atau UMNO ni sama jahat mcm depa.. pi 'sambut' provokasi tu.. mau bergaduh teruk.. tp UMNO beralah.. biaq pi lah BEROK2 PAS tu seronok.. depa bukan ada ruh Agama.. ruh setan dan ruh nafsu shj KUAT!!

Allah Maha Kuasa.. Allah pelihara Kedah dr KEZALIMAN PAS dan pengikut2nya..