Ahad, 8 November 2015

Surat Palsu Untuk Ahli Parlimen BN!


Cubaan untuk menarik ahli parlimen BN supaya membuat undi tak percaya kepada pimpinan DS Najib Razak dibuat dalam segala segi. Hinggalah ada penyebaran surat palsu yang tidak bertanda-tangan seperti dibawah.



Surat memohon undi tak percaya ini sudah tentu berhasrat untuk mengulingkan pimpinan Kerajaan yang sedia ada sekarang.

Jika diteliti surat ini, sekali pandang pun kita dah tahu, ada yang tak kena. Malah sesiapa juga boleh membuat seperti ini dan sebarkan.

Antara pemimpin yang menerima surat tersebut ialah Ahli Parlimen Kota Tinggi, Ahli Parlimen Kota Tinggi, Datuk Noor Ehsanuddin Harun Narrashid.

Menurut pegawai khas Datuk Ehsanuddin, Nizam Rasyid, BERSIH telah membuat pembohongan apabila terdapat dua orang pengundi palsu daripada 12 surat atas talian yang diterima Noor Ehsanuddin.

Dua pengundi tersebut tidak dapat dikenalpasti kerana nama dan nombor kad pengenalan yang tercatat di surat itu tiada di laman web daftar pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Pelbagai cara dilakukan, hinggalah menyebar surat palsu seperti ini. Namun kita percaya rakyat lebih bijak menilai kelakuan politik sumbang yang lebih mudaratkan negara dan membawa kebaikan.

1 ulasan:

HAMIDIsP berkata...

Adakah lebih baik kalau Najib sendiri berundur secara rela?