Jumaat, 3 Mei 2013

PANASS!! Calon Dap Anti Islam Kata Masjid Semak dan Bising!! #TolakPR

Calon Dap Kota Kinabalu! Jimmy Wong!



Dalam video diatas, Calon Parlimen Dap, Jimmy Wong, tidak membenarkan sebarang pembinaan surau atau masjid dikawasan berkenaan. Tapak masjid sudah ada, tetapi jika masjid dibina, ia akan menganggu masyarakat sekeliling.

Malah Jimmy juga memberi pelbagai alasan untuk menafikan masjid dibina. Antaranya bila ada masjid, bising, kacau dan parking penuh.

Wahh.. hebat sungguh calon Dap ni. Baru jadi calon dah pandai HINA ISLAM! Kalau dah jadi ahli parlimen dan memerintah Malaysia. Apakah masjid yang ada sekarang Dap nak runtuhkan, dengan alasan bising dan semak?

Dulu Pas kata, Pas masuk Pakatan sebab nak tarbiah Dap dan ajar pasal Islam. Apakah ini tarbiah yang Pas katakan dulu? Pas mahu mengajar Dap tentang Islam. Namun apa yang kita nampak, Dap yang tarbiah Pas supaya jadi lebih liberal.

Tarbiah apa kalau nak bina masjid pun Dap kata semak!! Sememangnya Pas gagal dalam misinya!! GAGAL TERUK!!

Apa yang kita tahu, Pas dah buang perjuangan negara Islam kepada negara kebajikan, Pas dah buang hudud dari perjuangannya, malah Pas juga telah memperjuangkan LGBT, Demo Bersih dan halalkan Zina.

Jadi siapa tarbiah siapa sekarang?

McTheory:
Tolak parti rasis dan anti Islam!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anjing dan Colok lagi menganggu kejiranan, tapi tidak pula kita jadikan isu. Kita ni banyak sangat bertolak-ansur, sampai ramai yang naik tocang.

Tanpa Nama berkata...

Klau dorg mula bakar dorg punye colok, hambik kau bau dia. Sape yg bau saje bleh tau cmne bau dia, takdak pn masyarakat islam larang mereka. Bagi aku hanya pkataan celaka je layak untuk cina yg tak reti btolak ansur, klau boleh sentiasa nk suruh org hormat dia je.

Tanpa Nama berkata...

mari kita bunuh semua anjing yg ade dekat bumi malaysia ini!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

MARI KITA BUNUH SEMUA ANJING DI BUMI MALAYSIA INI.BUAT MENYEMAKKAN MATA JE.DAHLAH HODOH,BAU BUSUKK,MEMEKAK JE.ANJING CELAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

aik, ini kes di bandar sri indah fasa1 tawau ni...kes ni mndapat liputan akhbar tempatan dan juga berita harian. cina DAP ni kurg ajar, menyibuk sj. org cina di taman ni bangga betul dgn mmbawa yb sri tanjong tu pigi bt.10 jalan apas. sdgkn dia tu jaga kawasan bandar tawau. jalan apas, kawasan yb bn tawfiq titingan.

untuk makluman semua, wakil penduduk islam yg bercakap tu, adalah org kuat pas kawasan tawau. tp biasalah, pas tunduk juga kpd dap.

namun akhirnya, campur tangan yb tawfiq (bn) memberikan penyelesaian masalah ni dimana pemaju akhirnya bersetuju mmberikan satu tapak masjid yg lebih luas namun dibahagian belakang taman sikit.

Tanpa Nama berkata...

yb tawfiq meninjau tapak masjid setelah pihak pemaju bersetuju memberikn tapak tersebut. hidup yg bn.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151136019139694&set=a.318662804693.146755.231078624693&type=1

Tanpa Nama berkata...

Drpd hapuskn anjing, baik hapuskn geng2 berak tak basuh tu dlu. Dasar komunis mmg bencikan islam yg nk brkembang. Mrk sgt2 takut klau umat islam bsatu.